اشکان بذرافشان در جلسه رؤساي شعب و دواير سرپرستي با بيان اينکه دستيابي به اهداف تعيين شده در بخش مطالبات با ايجاد انگيزه در بين کارکنان ممکن است، افزود: با مرور بخشنامه ها و دستورالعملها و تجزيه و تحليل آن ميتوان به افزايش ميزان تسلط و ارتقاي سطح آگاهي نسبت به خدمات و محصولات مؤسسه را دوچندان کرد.
بذرافشان به رؤساي شعب تأکيد کرد: آموزش و افزايش سطح آگاهي کارکنان با ارزيابي مؤثر دوره هاي آموزشي و بازخواني بخشنامه ها و آموزش بانکداري الکترونيک و خدمات نوين ميسر مي شود.
وي برنامه ريزي مستمر دايره پيگيري و وصول مطالبات، مذاکره حضوري به منظور تعيين تکليف برخي پرونده ها و تقسيم کار مناسب بين کارکنان را ضروري دانست.
حسين سلماني مقدم معاون سرپرستي خراسان جنوبي بر نبود مطالبات در يک سازمان مالي تاکيد داشت و تصريح کرد: با تلاش، پشتکار، احساس مسئوليت همراه با ايجاد نظام پاداش ميتوان شاهد کاهش آمار مطالبات شد.