کد خبر: ۴۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از مرکز آموزش حضرت عبدالعظیم ضمن نظارت بر مراحل گزینش داوطلبان آزمون استخدامی سال 1395گفت: امیدواریم نیروهای جدید بتوانند منشأ خیر و برکت فراوان برای بانک باشند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد؛ سید ضیا ایمانی- مدیر عامل بانک– در بازدید از مراحل جذب داوطلبان آزمون استخدامی سال جاری از نزدیک با سیر مراحل جذب و استخدام نیروهای متقاضی استخدام آشنا شد و گفت: با توجه به تغییراتی که در ساختار سازمانی بانک ایجاد شد و کمبود نیروی انسانی که در ادارات امور شعب استان ها داشتیم پس از اخذ مجوز های لازم آزمون استخدامی در سراسر کشور برگزار شد.
وی با بیان اینکه درصددیم از وجود نیروهای جوان و با استعداد در سراسر کشور بهره مند شویم، ابراز داشت: سرمایه انسانی متعهد و متخصص یکی از مهم ترین مولفه های رشد و توسعه در هر سازمانی است لذا باید در فرآیند جذب و استخدام تقوا و تخصص توامان با هم در نظر گرفته شود.
ایمانی توجه به نیازهای مادی و معنوی همکاران را از اولویت های اصلی بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و افزود: معتقدیم مرتفع نمودن مسائل و مشکلات سرمایه انسانی و فراهم نمودن شرایط مناسب برای فعالیت حرفه ای و زندگی شخصی آن ها، نه تنها هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری برای سازمان محسوب می شود.
مدیر عامل بانک با تاکید بر اهمیت وفادارسازی همکاران، تصریح کرد: باید برای وفادار سازی همکاران و حفظ و نگهداشت آن ها برنامه داشته باشیم چرا که تجربه عاملی ذی قیمت است که هیچ بهایی برای آن نمی توان پیش بینی کرد.
وی در ادامه با اشاره بر لزوم برنامه ریزی در راستای تکریم و نگهداشت سرمایه های انسانی بانک ابراز امیدواری کرد که نیروهای جدید بتوانند باتوجه به نیروی ایمان و تخصص خود منشا خیر و برکت فراوان باشند.
در ادامه، رضا عسگری - معاون سرمایه انسانی بانک - ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری آزمون استخدامی سال جاری از ابتدا تا به حال، بیان داشت: این آزمون برای نخستین بار در تمامی  استان ها به صورت هماهنگ برگزار شده و بعد از طی مراحل ابتدایی 400 نفر از برگزیدگان چند برابر ظرفیت اعلام و از روز 18 دی مراحل مصاحبه و گزینش آن ها به صورت متمرکز در مرکز آموزش حضرت عبدالعظیم(ع) آغاز شده که تا کنون 285 داوطلب از 23 استان تعیین تکلیف شده اند.
وی در خصوص مراحل پیش بینی شده برای هر داوطلب اظهار داشت: در ابتدا جلسات توجیهی برای داوطلبان برگزار می شود و در ادامه آزمون های کتبی مهارت رایانه، نگارش، شخصیت شناسی و عقیدتی به همراه مصاحبه های عمومی، تخصصی و عقیدتی برگزار می شود.  
معاون منابع انسانی بانک پیش بینی کرد با توجه به فراخوان 20 نفر در هر روز مراحل گزینش تمامی نیروها تا پایان روز دوشنبه (11 بهمن ماه) ادامه خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: