کد خبر: ۴۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
با حمايت بانك ايران زمين انجام شد
در مراسمي با حضور سيد محمد حسين استاد مدير روابط عمومي بانك ايران زمين، دكتر رويا طباطبايي يزدي، رئيس سازمان ملي بهره وري ايران و مهندس ناصر مقدسي، قائم مقام رييس سازمان جنگل ها، منابع طبيعي و آبخيزداري كشور، از برگزيدگان مسابقه نقاشي «بهره وري سبز و حفظ محيط زيست» تجليل شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي، استاد مدير روابط عمومي بانك ايران زمين در تشريح حضور بانك ايران زمين در اين مراسم اظهار داشت: فرهنگ سازي براي حفظ محيط زيست با محوريت بهره وري سبز جزو مسائل مهمي است كه نيازمند مشاركت همگاني است.
وي افزود: بانك ايران زمين مسئوليت اجتماعي خود را حوزه محيط زيست تعريف كرده است و سعي نموده با حذف كاغذ در مراودات اداري، پاكسازي محيط زيست، همكاري با ارگانهاي مختلف و حمايت از برنامه‌هايي كه در حوزه فرهنگ سازي اجرا مي شوند، حساسيت جامعه، بخصوص كودكان را نسبت به اين موضوعات افزايش دهد.
استاد اظهار اميدواري كرد در آينده نزديك با تلاش همگاني و درك صحيح از مشكلات هركس به سهم خود گامي هر چند كوچك را در بهبود شرايط محيط زيست كشور بردارد.
رئيس سازمان ملي بهره وري ايران در ابتداي اين مراسم كه عصر روز يكشنبه ـ ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۵ ـ در تالار «استاد شهناز» خانه هنرمندان ايران برگزار شد، با بيان گزارشي از روند اجراي اين مسابقه نقاشي گفت: در مجموع ۱۱۷۵ اثر از ۱۰۸۹ شركت‌كننده از ۲۰ استان و نزديك به ۱۰۰ شهرستان به دبيرخانه از طريق پست و پست الكترونيك در سه رده سني ارسال شده است. بدين‌ترتيب در رده سني ۴ تا ۷ سال، ۲۸۷، در رده سني ۸ تا ۱۱ سال، ۵۳۴ و در رده سني ۱۲ تا ۱۵ سال ۲۲۶ شركت كننده در مسابقه مشاركت كرده‌اند و اطلاعات ۴۲ شركت‌كننده با وجود پيگيري‌هاي صورت گرفته ناقص بوده است.
در اين مراسم هدايايي از طرف بانك ايران زمين به تمامي برگزيدگان اهداء شد.
همچنين همزمان با مراسم اختتاميه نمايشگاهي از آثار برگزيده و آثار شايسته تقدير در خانه هنرمندان ايران برگزار شد كه مي توان گفت نخستين نمايشگاه آثار كودكان و نوجوانان در اين محل به شمار مي آيد.

نام:
ایمیل:
* نظر: