به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، وحیدرضا جمالی؛ مدیر بیمه های اشخاص انفرادی شرکت، با اعلام این خبر افزود: براساس نیازسنجی های انجام شده، همگام با توسعه بیمه های عمر و سرمایه گذاری در شرکت بیمه نوین، ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات در حوزه پشتیبانی محصول نیز دنبال شده است. باتوجه به نیاز بیمه گذاران بیمه های عمر و سرمایه گذاری برای دسترسی به اطلاعات بیمه نامه خود و خدماتی مانند پرداخت اقساط حق بیمه، پایگاه تخصصی بیمه های زندگی شرکت بیمه نوین با هدف رفاه حال و دسترسی آسان تر بیمه گذاران به اطلاعات و خدمات آنلاین مورد نیازشان راه اندازی شده است.
وی در ادامه گفت: این سامانه از طریق آدرس الکترونیکی www.life.novininsurance.com قابل دسترسی است و خدمات متنوعی همچون معرفی انواع محصولات بیمه ای شرکت در حوزه بیمه های زندگی، مشاهده آنلاین اطلاعات مالی بیمه نامه شامل اقساط پرداختی و اندوخته و بازخرید روزشمار بیمه نامه از طریق سامانه استعلام بیمه نامه عمروسرمایه گذاری و پاسخگویی به سؤالات متداول به بیمه گذاران در این درگاه ارائه شده است.
جمالی همچنین تصریح کرد: تلاش ما این است که با درک نیازها و انتظارات بیمه گذاران محترم بتوانیم خدمات غیرحضوری و آنلاین محصولات بیمه ای خود را مطابق استانداردهای روز توسعه دهیم و جلب رضایت خاطر مشتریان را با پاسخگویی سریع و دقیق به خواسته های آنان دنبال کنیم.