کد خبر: ۴۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
معاون برنامه ریزی و توسعه بازار شرکت بیمه معلم تشریح کرد:
معاون برنامه ریزی و توسعه بازار شرکت بیمه معلم از برنامه ریزی برای خلق بازارهای جدید در این شرکت خبر داد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، کاوه قاضی با بیان این که بازارهای خرد و کلان، هر دو مدنظر برنامه های توسعه ای بیمه معلم است، گفت: ارائه محصول در بستر اینترنت و فروش دیجیتال، تهیه اپلیکیشن در بستر موبایل برای ارائه خدمات و اطلاعات به مشتریان و ارائه طرح های بیمه ای و مناسبتی در قالب بسته های متنوع، مهمترین برنامه های شرکت در حوزه بازارهای خرد است.
وی افزود: توافق با اپراتورهای تلفن همراه برای ارائه خدمات از این طریق، برنامه ریزی در جهت ارائه بسته های انگیزشی برای شبکه فروش، تولید بازی رایانه ای در جهت معرفی خدمات شرکت بیمه معلم و نیز تهیه انیمیشن هایی در جهت افزایش فروش نیز در دستور کار است.
قاضی همچینین تاکید کرد که با تهیه ساز و کار علمی و هدفمند برای شرکت در مناقصات چند رشته ای و همچنین برنامه ریزی در جهت ارائه خدمات VIP به این دست از مشتریان، تلاش می کنیم ضریب نفوذ شرکت را در بازار کلان بالا ببریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: