کد خبر: ۴۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
عضو هیات مدیره بانک مسکن، رییس اداره کل آموزش و مدیر شعب مازندران از شعب مرکزی، بازار و شهید هاشمی نژاد بهشهر و گلوگاه بازدید کردند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی مدیریت مازندران، در این بازدید جعفر آقاملایی عضو هیات مدیره بانک با قدردانی از تلاش تمام کارکنان به منظور تحقق اهداف ابلاغی اظهار داشت: شعب باید با تلاش بیشتر، استفاده از ظرفیت های منطقه و استفاده بهینه از محصولات و ابزارهای بانک در رسیدن به اهداف تعیین شده گام بردارند.
وی افزود: هر یک از شعب باید با استفاده از ظرفیت های منحصربه فرد خود مانند جایگاه شعبه، در دسترس بودن و دوری از ترافیک در راستای جذب مشتریان و ارایه خدمات بانکی بهره ببرند.
عضو هیات مدیره با تشریح عملکرد مطلوب مدیریت مازندران در تمام حوزه ها و به خصوص وصول مطالبات بیان داشت: حفظ شرایط موجود و همچنین کاهش مطالبات غیرجاری، نیازمند برنامه ریزی و پیگیری مستمر است تا از افزایش مطالبات در مراحل ابتدایی جلوگیری شود.
آقاملائی با تاکید بر اهمیت وصول مطالبات و جذب منابع، مشارکت تمام کارکنان شعب در این خصوص را خواستار شد و افزود: نظم بصری و آراستگی فضای شعبه و همچنین آراستگی کارکنان از عوامل موثر در جذب مشتریان و تکریم اربابرجوع است.
عضو هیات مدیره بهینه سازی عملکرد شعب را یکی از برنامه های پیش روی بانک عنوان کرد و افزود: یکی از راه های موجود برای بهینه سازی و بررسی عملکرد شعب، میزان سود دهی آن است تا به این وسیله شعبی که عملکرد مطلوبی ندارند با شعب بزرگتر ادغام شده و مجوز آن، با مکان یابی مناسب به شهرها یا استان های مستعد واگذار شود.
آقاملائی با بررسی عملکرد شعب و مدیریت مازندران، شعب شرق استان را مستعد ارتقای درجه دانست و افزود: باید با رصد مستمر عملکرد شعبه و امتیاز ماهیانه ارزیابی عملکرد، شعب تلاش بیشتر خود را به منظور تحقق این امر معطوف دارند.
در ادامه این بازدید، مصطفی تقوی مدیر شعب مازندران نیز به ارایه گزارشی از عملکرد مدیریت و شعب تحت پوشش استان پرداخت و گفت: حضور مدیران عالی بانک در شعب، موجب افزایش انگیزه و ارتقای روحیه کارکنان برای خدمت رسانی بهینه به مشتریان بوده و رهنمودهای آنان نیز راهنمای شعب در تحقق اهداف خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: