امير ايزدي در جلسه اي با حضور روسا، معاونين و مسئولان تسهيلات با بررسي وضعيت مصارف و مطالبات اظهار داشت: وصول مطالبات آسانترين راه براي جذب نقدينگي، سودآوري و خروج از زيانده بودن شعب است.
وي خطاب به کارکنان بابيان اينکه در فرصت باقيمانده از سال با تلاش مضاعف در دستيابي به اهداف و کاهش مطالبات تلاش شود اضافه کرد: بايد عوامل درون و برونسازماني بررسي شود تا بتوان به درک درستي از نقاط ضعف و قوت شبکه رسيد.
ايزدي در ادامه با اشاره به آمار مصارف تصريح کرد: علاوه بر مطالبات، مصارف دقيق موجب ايجاد گردش مالي و سودآوري شبکه ميشود.
وي افزود: در مراجعه مشتريان به شعب تمام طرحهاي تسهيلاتي متناسب با نياز آنها معرفي و با در نظر گرفتن دستورالعملها و بخشنامهها به مشترياني که حائز شرايط هستند تسهيلات پرداخت شود.
همچنين در اين جلسه پيشنهادهايي ازجمله تقسيمکار در پيگيري مطالبات بين کارکنان، افزايش سرعت و دقت پيگيري، تهيه و دستهبندي ليست تمامي پروندهها از سامانه و ارسال پيامک به بدهکاران مطرح شد.