کد خبر: ۴۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
به گزارش تجارت آنلاین، نقش کارمند مسئول متخصص آمار در بحران مالی یونان، ضربه رسوایی نامزد انتخاباتی به بورس فرانسه، حمایت دو حزب آلمانی از مرکل برای نامزدی صدراعظمی و هشدار بانک مرکزی اروپا به شوک نقدینگی از جمله خبرهای مهم روزنامه های امروز جهان هستند.
*متخصص آمار مسئول بحران مالی یونان – وال استریت ژورنال
یونان با فشار برنامه ریاضت اقتصادی و پرسش درباره آینده این کشور روبروست که چطور شرایط اتحادیه اروپا را اجرا کند. برخی معتقدند یک مسئول آماری در یونان با دستکاری در آمار میزان بدهی کشور را تغییر داده است.آندرس گوریگو به عنوان ریاست اداره آمار اقتصادی یونان برای حفظ وضعیت کشور با استانداردهای اتحادیه اروپا انتخاب شد اما اکنون به جرم دستکاری در آمار و زیرفشار نگه داشتن یونان دربرنامه ریاضتی اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول متهم است.
دستکاری یک کارمند دولتی در آمار بدهی های خارجی!

*ضربه رسوایی نامزد انتخاباتی به بورس فرانسه – فایننشال تایمز
رسوایی فرانسوا فیون نامزد حزب راست میانه جمهوریخواهان باعث کاهش شدید دربازار بورس فرانسه شد این رسوایی که به دلیل ایجاد مشاغل دروغین برای همسر و فرزندانش و پرداخت حقوق به آنها بوده است باعث شد تا معاملات بازاربورس به پایین ترین سطح خود در 18 ماه گذشته برسد همچنین نگرانی درباره قدرت گرفتن مارین لوپن رهبر راست افراطی جبهه ملی باعث عقب نشینی در سرمایه گذاری دربازارهای فرانسه شده است.
دستکاری یک کارمند دولتی در آمار بدهی های خارجی!

*مرکل نامزد مشترک دو حزب آلمانی برای صدراعظمی – فرانکفورتر آلمین

دو حزب محافظه کار آلمان با یکدیگر متحد شدند و آنگلا مرکل را به عنوان نامزد خود برای صدراعظمی کشور انتخاب کردند . حزب دموکرات مسیحی و اتحادیه سوسیال مسیحی با توافق تصمیم گرفتند تا آنگلا مرکل برای انتخابات 24 سپتامبر نامزد آنها باشد این اتحاد باوجود اختلاف درباره سیاست مهاجران صورت گرفت.
دستکاری یک کارمند دولتی در آمار بدهی های خارجی!

*هشدار بانک مرکزی اروپا به شوک نقدینگی – تلگراف
ماریو دراگی ریاست بانک مرکزی اروپا نسبت به شوک نقدینگی هشدار داد که در ماه آینده میزان خرید اوراق قرضه را کاهش خواهد داد. این هشدار درحالی است که سرمایه گذاران با توجه به بدهی های بازارهای اروپایی از سرمایه گذاری اجتناب دارند.
دستکاری یک کارمند دولتی در آمار بدهی های خارجی!


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار