کد خبر: ۴۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
روابط عمومی بیمه ملت- شعبه استان تهران بیمه ملت صبح امروز دوشنبه مورخ 95/11/18 با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت بیمه ملت افتتاح شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، افتتاح این شعبه در ایام اله دهه فجر و به منظور افزايش كيفيت خدمات به بیمه گذاران انجام گرفت. دکترابراهیم پور در مراسم افتتاح شعبه استان تهران، ضمن اعلام این نکته که بیمه ملت تاکنون هیچ شعبه ای نداشته و با تاييد هيئت مديره و در راستاي ضوابط و مقررات بيمه مركزي این اقدام صورت گرفته است تاکید کرد، افتتاح شعبات كاملا هدفمند و در راستاي نظارت دقيق تر بر شبكه فروش، ارائه خدمات مناسب تر به مشتريان و رفاه حال بيمه گذاران محترم در دستور کار بیمه ملت قرار گرفته است.
گفتنی است، در سال جاری علاوه بر شهر تهران، شعبه شیراز نیز افتتاح خواهد شد و در سال 96 سایر شعب در استانهاي منتخب تاسيس و فعاليت خود را آغاز خواهند کرد.
مدیرعامل بیمه ملت با تاکید بر اینکه افزايش سهم بازار و ارائه محصول مناسب و منطبق با نياز مشتري، نرخ دهی مناسب پرداخت به موقع خسارت و کیفیت ارائه خدمات در راستای ارتقا جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه از برنامه های این شرکت می باشد، ابراز امیدواری کرد با ایجاد شعب جدید و استقبال خوب نمایندگان و توسعه هدفمند شعب در ساير استانها در سال آتي شاهد رشد و اعتلاي فعاليتهاي بيمه اي شركت بيمه ملت و افزايش رضايتمندي بيمه گذاران محترم باشيم.

نام:
ایمیل:
* نظر: