به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" در این نشست جناب آقای قربانی معاون محترم شبکه فروش و توسعه بازار ، جناب آقای رادسعید مدیر محترم بازاریابی، فروش،تبلیغات و CRM ، جناب آقای شفیعی مدیر محترم امور شعب، جناب آقای زواررضا رییس محترم شعبه مشهد، نمایندگان استان خراسان رضوی و پرسنل شعبه مشهد حضور داشتند.
بر اساس اين گزارش در ابتداي اين نشست بابك زواررضا طي سخناني ضمن خيرمقدم به مديران، معاونين و كليه شركت كنندگان در همايش به بيان نقش و جايگاه خدمت در امور اجتماعي پرداخت و گفت: امروز به خود مي باليم چرا كه در شركتي كار مي كنيم كه در زمينه هاي مختلف براي كارمندان خود ارزش قائل است.شرايط ايجاد شده براي فعاليت در صنعتي پرچالش و خدمت به آحاد مردم جاي تقدير دارد و خوشحاليم كه پس از گذشت حدود پنج سال فعاليت بيمه "ما" در مشهد شاهد رشد و توسعه اين بيمه در شهر و استان خود هستيم.
در ادامه اميرحسين قرباني معاون شبكه فروش و توسعه بازار با بيان اينكه بيمه "ما" و ما بودن يك نظر و سيستم است گفت: ما در كنار هم مي توانيم چنين بيمه اي را اداره كنيم لذا وجود چشم انداز و استراتژي ضروري است. استراتژی هر سازمانی نقشه راه آن است و در این چشم انداز باید دوش به دوش هم نه کسی جلوتر و نه کسی عقب تر حرکت نمود.
قرباني همچنين با اشاره به تعداد شعب بيمه "ما" افزود: امروز بيمه "ما" در سراسر ايران اسلامي، داراي شعبه فعال است که تمامی این شعب از نيروي انساني متعهد و كارآمد و تجهيزات مناسب برخوردارند.اين فعاليت و تلاش موجب شده كه بيمه "ما" به سمت " برند شدن" و نفوذ بیشتر در بازار و و افزایش سهم بازار پیش برود و بحمدالله با توجه به گزارش بیمه مرکزی ج .ا.ا کمترین شکایات را در بین شرکت های بیمه ای داریم و توجه به وفاداری مشتریان و خدمات رسانی مناسب و شایسته سرلوحه کار همگی پرسنل و مدیران قرار دارد.
گفتنی است در انتهای این نشست از خدمات و تلاش های 24 نماینده برتر بیمه "ما" در استان خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.