کد خبر: ۴۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
جلسه هم اندیشی معاونت شبکه فروش بیمه "ما" با نمایندگان استان خراسان رضوی و پرسنل شعبه مشهد در سالن همایش های هتل آبان شهر مشهد برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" در این نشست جناب آقای قربانی معاون محترم شبکه فروش و توسعه بازار ، جناب آقای رادسعید مدیر محترم بازاریابی، فروش،تبلیغات و CRM ، جناب آقای شفیعی مدیر محترم امور شعب، جناب آقای زواررضا رییس محترم شعبه مشهد، نمایندگان استان خراسان رضوی و پرسنل شعبه مشهد حضور داشتند.
بر اساس اين گزارش در ابتداي اين نشست بابك زواررضا طي سخناني ضمن خيرمقدم به مديران، معاونين و كليه شركت كنندگان در همايش به بيان نقش و جايگاه خدمت در امور اجتماعي پرداخت و گفت: امروز به خود مي باليم چرا كه در شركتي كار مي كنيم كه در زمينه هاي مختلف براي كارمندان خود ارزش قائل است.شرايط ايجاد شده براي فعاليت در صنعتي پرچالش و خدمت به آحاد مردم جاي تقدير دارد و خوشحاليم كه پس از گذشت حدود پنج سال فعاليت بيمه "ما" در مشهد شاهد رشد و توسعه اين بيمه در شهر و استان خود هستيم. 
در ادامه اميرحسين قرباني معاون شبكه فروش و توسعه بازار با بيان اينكه بيمه "ما" و ما بودن يك نظر و سيستم است گفت: ما در كنار هم مي توانيم چنين بيمه اي را اداره كنيم لذا وجود چشم انداز و استراتژي ضروري است. استراتژی هر سازمانی نقشه راه آن است و در این چشم انداز باید دوش به دوش هم نه کسی جلوتر و نه کسی عقب تر حرکت نمود.
قرباني همچنين با اشاره به تعداد شعب بيمه "ما" افزود: امروز بيمه "ما" در سراسر ايران اسلامي، داراي شعبه فعال است که تمامی این شعب از نيروي انساني متعهد و كارآمد و تجهيزات مناسب برخوردارند.اين فعاليت و تلاش موجب شده كه بيمه "ما" به سمت " برند شدن" و نفوذ بیشتر در بازار و و افزایش سهم بازار پیش برود و بحمدالله با توجه به گزارش بیمه مرکزی ج .ا.ا کمترین شکایات را در بین شرکت های بیمه ای داریم و توجه به وفاداری مشتریان و خدمات رسانی مناسب و شایسته سرلوحه کار همگی پرسنل و مدیران قرار دارد.
گفتنی است در انتهای این نشست از خدمات و تلاش های 24 نماینده برتر بیمه "ما" در استان خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: