محمد خوش روان آذر در جمع روساي شعب با ارائه آماري از وضعيت شعب ،عملکرد هريک از آنها را موردبررسي و تجزيه تحليل قرارداد و از آنها خواست تا با برنامهريزي دقيق ، اهداف ابلاغي اعلامشده تا پايان سال در خصوص کاهش مطالبات محقق شود.
وي با اشاره بر نظم و اخلاق حرفهاي ، نظم و انضباط اداري را اولين و مهمترين اولويت دانست و عنوان کرد: در يک سيستم اگر همه اجزا در جاي خود بهدرستي کار کند، سيستم عملکرد موفقي خواهد داشت.
خوش روان آذر با تأکيد بر جايگاه نيروي انساني در ثامن افزود: برخورد مناسب و شايسته با مشتريان، رعايت قوانين و بخشنامهها در بازگشايي سپرده و اعطاي تسهيلات ازجمله انتظارات، در مواجهه با مشتريان است.
وي همچنين از روساي شعب خواست تا سقف صندوق شعبه را رعايت، نقدينگي را کنترل کرده و در مصرف منابع انرژي بهمنظور کاهش هزينهها صرفهجويي شود.
سرپرست مديريت شعب آذربايجان شرقي اظهارداشت: به نواقص حسابرسي در اسرع وقت پاسخ داده و با آموزش به همکاران شاهد تکرار اشتباهات مشابه نباشيم .