به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، محمد اکبری _ معاون پشتیبانی و مهندسی بانک – در این بازدید ضمن بر شمردن کارکنان به عنوان سرمایه های بانک که با استفاده از تعهد و تخصص خود در راستای دست یابی به اهداف تعیین شده بانک همت می گمارند تاکید کرد: رفتار ما با مشتری یک پیام سازمانی است نه یک پیام شخصی بنا بر این باید آگاه باشیم که رفتار نا مناسب یک کارمند ممکن است تلاش های همکاران دیگر را خنثی و تحت تاثیر قرار دهد.
اکبری با برشمردن کاهش قیمت تمام شده پول، مدیریت مطالبات معوق و فروش املاک مازاد را از سیاست های سال جاری و آتی بانک از مرکز ارتباطات مهر به عنوان بازویی توانمند یاد کرد که می تواند بانک را در رسیدن به اهداف خود یاری رساند.
گفتنی است در این بازدید آقایان قدیمی، عزیزی و مظاهری روسای ادارات پشتیبانی، مهندسی و املاک حضور داشتند و پاسخگوی سوالات مشتریان و کارکنان بانک بودند.