به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان به مناسبت دهه مبارک فجر و به منظور ارتباط و پاسخگویی هرچه بهتر با بیمه گذاران و مشتریان بیمه پارسیان مرکز ارتباطات این شرکت بصورت رسمی افتتاح شد .
این مرکز که به نوعی هم مرکز ارتباط تلفنی ، هم پاسخگویی به سئوالات بیمه ای و هم راهنمای مراجعان بیمه پارسیان می باشد با نرم افزارهای به روز و همچنین پرسنل آموزش دیده و حرفه ای راه اندازی شده و از این پس تمامی کسانی که با بیمه پارسیان تماس می گیرند با راهنمایی پرسنل این مرکز در سریعترین زمان ممکن به پاسخ خود خواهند رسید .
آقای اویارحسین عضو هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه پارسیان در مراسم افتتاح این مرکز ضمن تأکید بر پاسخگویی و راهنمایی مشتریان و تمام کسانی که در ارتباط با بیمه پارسیان هستند ابراز امیدواری کرد مسیر پیشرفت و تعالی شرکت با ترکیب فن آوری های جدید و پرسنل آموزش دیده همچنان ادامه داشته و بیمه پارسیان را همواره در جایگاه یک شرکت حرفه ای و توانمند در صنعت بیمه کشور حفظ نماید .