مصطفي ذوالقدر در جلسه کميته مطالبات سرپرستي مديريت شعب استان خراسان رضوي اظهار داشت : کارکنان بايد با پيگيري به موقع اقساط معوق و با صدور اخطاريه و تکميل اظهارنامه از رشد مطالبات معوق جلوگيري کنند .
وي با تاکيد بر تلاش مضاعف کارکنان به منظور تحقق اهداف مذکور افزود: همکاران با بازاريابي و شناخت محيط پيرامون شعب در جذب مشتريان جديد تلاش بيشتري انجام دهند.
همچنين مهدي گل محمدي ، مدير وصول مطالبات گفت: بايد همه کارکنان در برنامه هاي عملياتي حضور فعال داشته باشند و در همه زمينه ها ، منابع ، مصارف ، بازاريابي و مطالبات به اجراي آن اهتمام ورزيده و در اجراي صحيح ودقيق برنامه هاي عملياتي مشارکت کنند .
حسين علي آبادي مدير حراست با اشاره به مسئوليت روساي شعب خاطر نشان کرد : در هنگام بروز تخلف روسا شعب بايد پاسخگوي تمام امور داخلي شعبه باشد .
بر پايه اين گزارشرضا بدرطالعي مدير امور اعتبارات گفت : در زمان پيشنهاد پرونده تسهيلاتي ، بايد تمامي ارکان اعتباري شعبه پرونده را بررسي و سپس اقدام لازم صورت پذيرد.البته رعايت نکات اعتباري در تسهيلات با مبالغ بالا بسيار مهم و ضروري است .
محمد تقي مقسمي ، مدير نظارت و ارزشيابي نبز با اشاره به فضاي رقابتي بين بانکها و موسسات اعتباري اظهار داشت : با توجه به فضاي رقابتي موجود ، کارکنان تلاش خود را جهت جذب منابع ارزان قيمت و وصول مطالبات بيشتر از گذشته کنند.
مسعود کيوان فر سرپرست مديريت شعب استان خراسان رضوي نيز اظهار داشت: مشتريان راضي، منبع سود موسسات اعتباري و بانکها هستند. بانکها و يا موسسات که نمي توانند مشتريان را راضي نگهدارند، در درازمدت از بازار حذف خواهند شد. ارايه خدمات به مشتريان با کيفيت عالي و به طور مستمر، موجب ايجاد مزيت هاي رقابتي براي موسسه مي شود .