کد خبر: ۴۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب شرق استان تهران گفت: توجه به مطالبات مردم و نیازهای صاحبان مشاغل يكي از مهمترين اولويت هاي بانك است كه بايد در تمامی بخش ها با جديت پيگيري شود.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد شرق استان تهران، جواد حاجی مزدارانی - معاون امور مناطق - به همراه علیرضا چراغی رئیس اداره امور شعب استان در بازدید از شعب سبلان، بهشتی و 17شهریور در شرق تهران بر ارتقاء کیفیت شعب تاکید کرد و گفت: پرداخت تسهیلات باید براساس ضوابط، پیگیری و دریافت معوقات و در راستای افزایش بهره وری بانک در اولویت قرار گیرد.
معاون امور مناطق با اشاره به اهمیت حمایت از اقتصاد بومی کشور، افزود: همه باید تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی، کالا و سرمایه ایرانی و مشتری مداری را در دستور کار قرار دهیم که در این میان نقش تاثیر گار بانک ها و بنگاه های اقتصادی بر کسی پوشیده نیست.
وی با اشاره به شرايط خاص اقتصادي كشور و رهنمودهاي مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي و تكيه بر ظرفيت هاي داخلی، عنوان كرد: توجه و اقدام عملی در خصوص شعار سال و مطالباتي که مردم از بانک دارند، مسئولیت ما را براي خدمت رساني بيشتر و حمايت افزون تر از توليد و بازرگاني كشور سنگین تر کرده كه رسیدن به این امر مهم، با تلاش ها و حمايت مديران و کارکنان، دور از دسترس نخواهد بود.
مزدارانی همدلی و همکاری بین کارکنان را رمز موفقیت بانک مهر اقتصاد دانست و گفت: توجه به مطالبات مردم و نیازهای صاحبان مشاغل يكي از مهمترين اولويت هاي بانك است كه بايد در تمامی بخش هاي بانك مهر اقتصاد با جديت پيگيري شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: