به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این مرکز جهت مکانیزه نمودن کانالهای ارتباطی مشتریان بانک و به عنوان یک نقطه دسترسی به اطلاعات انواع خدمات بر حسب درخواست مشتری راه اندازی شده است.
مرکز ارتباط مشتریان با استفاده از تکنولوژی روز و فن آوری های رایانه ای، تلفن و نمابر بصورت گویا در خدمت مشتریان می باشد و مراجعین در تماس با این مرکز می توانند پاسخ سوالات خود را در زمینه های خدمات بانکی دریافت نمایند.
ارتقا سطح خدمت رسانی مطابق با خواسته های مشتری، حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای رفع مشکلات احتمالی، تسهیل و تسریع در فرایند اطلاع رسانی به مشتریان، سهولت دسترسی به اطلاعات و خدمات فارغ از محدودیتهای زمانی و مکانی، ایجاد ارتباط دوسویه به روش آسان و سریع و ارائه مشاوره بانکی از جمله اهداف راه اندازی مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد.
اطلاع رسانی درخصوص انواع حساب ها، خدمات و تسهیلات در شبکه بانک قرض الحسنه مهر ایران بر اساس آخرین دستور العمل ها و قوانین صادره؛ پیگیری مشکلات بانکی، ارباب رجوع و مشتریان تا حصول اطمینان از رفع مشکل؛ ارائه اطلاعات کلیه شعب و واحدهای ستادی بانک در سراسر کشور؛ دریافت و پیگیری نظرات، انتقادها و شکایتهای مردمی و ارائه پاسخ لازم در سریعترین زمان ممکن از جمله خدمات قابل ارائه در مرکز ارتباط با مشتریان بانک می باشد.
شایان ذکر است، با توجه به آغاز اجرای "طرح پیوند مهر ایران"، مشتریان و مراجعین بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور میتوانند با استفاده از شماره تلفن 4322 – 021 و فشردن کلید 8 از جزئیات کامل این طرح اطلاع یابند.