يداله علاف زاده با ارائه آمار عملکرد شعب استان يزد و مقايسه آن در سطح ناحيه و شبکه، همکاران را به همت مضاعف براي کاهش مطالبات دعوت و اولويت اصلي روزهاي پاياني سال را وصول مطالبات اعلام کرد.
وي با تاکيد بر جذب حداکثري منابع و افزايش سهم ثامن از بازار تلاش هرچه بيشتر در اين زمينه را خواستار شد و افزود: قبل از پرداخت تسهيلات، اعتبارسنجي دقيق و سنجش توان بازپرداخت اقساط مشتريان بررسي شود.
علاف زاده با اشاره بر رعايت دقيق دستورالعمل ها و بخشنامه ها اظهار داشت: انجام امور مشتريان در سريع ترين زمان و با دقت، جلب رضايت و اعتماد آنان را به همراه خواهد داشت.
سرپرست مديريت شعب يزد، تجزيه و تحليل بخشنامه ها و اطلاعيه هاي سازماني در جلسات صبحگاهي را، براي افزايش توانمندي و دانش فني کارکنان ضروري دانست.
معاون سرپرستي يزد بر اعطاي تسهيلات از طريق طرح هاي جديد اعتباري تاکيد کرد و اظهار داشت: کاهش 10 درصدي مطالبات در پايان هر ماه به عنوان اولويت هر سرپرستي روسا شعب و کارکنان صف و ستاد در مجموعه است که بايد تلاش بيشتري براي تحقق اهداف تعيين انجام شود.