کد خبر: ۴۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
معاون امور استان‌ها و توسعه‌ شبکه‌ فروش بیمه دانا اعلام کرد:
معاون امور استان‌ها و توسعه‌ شبکه‌ فروش بیمه‌ دانا علاوه بر اعلام رقم خسارت‌های پرداخت‌شده‌ی این شرکت در چندماهه‌ی گذشته، گفت: با توجه به اینکه در دو ماه پایانی سال حجم خسارت‌ها افزایش چشمگیری پیدا‌می‌کند، تمامی شرکت‌ها شاهد فشار کاری بالایی خواهند‌ بود اما تمام تلاش همکاران ما در شعبه‌های سراسر شرکت به رسیدگی پرونده‌ها‌ی خسارت معطوف‌ خواهد بود.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، محمود خدادادی در ادامه اضافه کرد: شرکت بیمه دانا فقط در 30 روز بهمن ماه گذشته، بیش از 167 میلیارد تومان خسارت به حساب بیمه‌شده‌ها واریز کرده و با تمام توان و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها حسب برنامه‌های خود خواهد کوشید که تا پایان سال رقم قابل توجهی از خسارت‌های وارد شده را بپردازد. 
 وی افزود: تمامی شعب این شرکت در سراسر کشور، در طول ماه باقی مانده تا پایان سال، با تمام ظرفیت روند پرداخت‌ها را تسهیل‌‌خواهندکرد و روند رسیدگی به پرونده‌های مربوط به خسارت‌ها با فوریت مورد بررسی قرارخواهندگرفت.
خدادادی تأکید کرد: تا پایان سال پرونده‌ای در ارتباط با خسارت‌های محرز‌شده، باز نماند و خسارت‌های معوق به زیان‌دیده‌گان پرداخت ‌شود.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: ساعات کاری شعب خسارتی شرکت در ماه پیش رو تا آخرین روزهای سال، برای رسیدگی به خسارت‌ها افزایش خواهد یافت. در سراسر کشور شعب کشیک این شرکت ـ به‌ویژه شعب استان‌هایی مسافرپذیرـ در روزهای آغازین سال جدید نیز، آماده‌ی خدمات‌رسانی به تمامی بیمه‌گزاران و خسارت‌دیده‌گان خواهند بود و خدمات ویژه‌ای را برای مسافران نوروزی در نظر خواهند گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پرطرفدارترین عناوین