لازم به ذکر است، با توجه به انتشار مطالبی مبنی بر ورود بیمه عمر و تأمین آتیه (برند بیمه پاسارگاد) در سبد کالایی شرکت های بازاریابی شبکه ای (Network Marاketing)در رسانه های اجتماعی ، یادآور می شود بازاریابی و فروش هر نوع خدمات بیمه ای ، امری تخصصی است ، بویژه بازاریابی و فروش بیمه های عمر ، که محصولی بلند مدت و فروش آن نیازمند تجربه و تخصص مضاعف می باشد.
در خاتمه یادآور می شود، بازاریابی و فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه شرکت بیمه پاسارگاد صرفاً از طریق سازمان فروش این شرکت شامل نمایندگان حقیقی، حقوقی و کارگزاران رسمی بیمه که تابع مقررات دستگاه نظارت می باشند ، انجام می شود. با توجه به توضیحات فوق هر نوع همکاری و فعالیت با شرکت های بازاریابی شبکه ای به دلیل عدم مطابقت با مقررات جاری و سیاست های این شرکت در برنامه های فعلی و آتی شرکت قرار ندارد.