کد خبر: ۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
سازمان جهانی کار اعلام کرد؛
سازمان جهانی کار با اعلام اینکه تا سال 2016 میلادی 123 کشور هزینه های اجتماعی خود در بخش کاهش فقر و نابرابری را کاهش خواهند داد، از تشدید بحران اشتغال و نابرابری در بین کشورها خبر داد.

به گزارش تجارت آنلاين به نقل از مهر، سازمان جهانی کار در تازه ترین گزارش خود درباره تلاش کشورهای در حال توسعه برای کسب حمایت های اجتماعی به منظور دستیابی به تثبیت مالی اعلام کرد: در حالی که بسیاری از کشورها در حال حرکت به سمت تثبیت مالی بیشتر و هزینه کمتر اجتماعی هستند، چند کشور در حال توسعه در حال اجرای طرح های شجاعانه در بخش حمایت اجتماعی هستند.

در حال حاضر، انتظار می رود بسیاری از کشورها برای کاهش هزینه های عمومی خود تا سال 2015 اقداماتی را به انجام برسانند. سازمان بین المللی کار تعداد این کشورها را 120 مورد تخمین می زند که تا سال 2015 هزینه های عمومی خود را کاهش خواهند داد.

از این تعداد، 86 کشور در حال توسعه هستند ولی به صورت کلی انتظار می رود تعداد کشورهایی که هزینه های اجتماعی خود را تا سال 2016 کاهش دهند به 131 کشور برسد. با این وجود، برخی کشورهای با درآمد متوسط در صدد اجرای طرح های جسورانه گسترش حمایت های اجتماعی هستند که می تواند اثرات فوری بر کاهش فقر و نابرابری داشته باشد.

با این وجود، انتظار می رود با روند جهانی حرکت کشورها به سوی تثبیت مالی، بحران اشتغال و نابرابری در بین کشورها تشدید شود. در اروپا، این اقدامات منجر به افزایش فقر و محرومیت اجتماعی شده و 123 میلیون نفر یا 24 درصد از کل جمعیت اتحادیه اروپا را تحت تاثیر قرار داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار