کد خبر: ۴۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در نشست مدیران و روسای شعب استان تهران، گسترش خدمات الکترونیک را از راهبرهای اجرایی بانک دانست.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد غرب استان تهران، جواد حاجی مزدارانی _ معاون امور مناطق بانك - در اين نشست ضمن تشكر از تلاش مجموعه مديران و كاركنان شعب استان تهران، بیان داشت: احساس رضایتی كه مشتریان از خدمات و عملكرد بانک در استان دارند مایه مباهات و نشان از مديريت صحيح، برنامه ريزي اصولي و همدلی تمامی همکاران است لذا باید این روحیه را همواره در خود حفظ و تقویت کنیم.
حاجي مزداراني ضمن اشاره به جایگاه شعب در دستیابی به سهم بیشتر از بازارهای هدف، بیان داشت: شعب استان تهران به عنوان خط نخست مواجهه با صاحبان سرمايه و مشتريان، نقش بسزایی در جلب رضایت مشتریان و سپرده گذاران دارند.
وی در ادامه با تاکید برتوسعه فعاليت هاي بانك در مسير تحقق اقتصاد مقاومتي و توسعه كسب و كار، اظهار داشت: راهبرد اجرايي بانک مهر اقتصاد تنها شامل خدمات عادي و سرويس هاي فيزيكي نمي شود چرا که با اقدامات زيربنايي صورت گرفته در مسیر گسترش فعاليتهاي الکترونیکی و خدمات نوین بانكي، اقدامات ارزشمندي صورت گرفته كه تمام شعب بايد با استفاده از اين ظرفيت ها، دايره مشتريان خود را افزايش دهند.
در ادامه این جلسه جواد فغانی_ معاون اداری و مالی غرب استان تهران_ ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه به بیان گزارش عملکرد شعب غرب استان تهران به تفکیک مناطق مختلف پرداخت.

نام:
ایمیل:
* نظر: