مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل بیمهکوثر در بازدید از سرپرستی استان قزوین و دیدار با کارکنان، نمایندگان و جمعی از بیمهشدگان گفت: برقراری ارتباط دوسویه میان ستاد و صف میتواند فرصتی برای بررسی مجموعه از حیث نیرویانسانی، امکانات، خلاءها و کمبودها باشد.
وی افزود: این امر میتواند در رفع مشکلات و موانع خدمترسانی و همچنین شناسایی عملکردهای قابل تحسین نیروهای انسانی فعال و خلاق هر سرپرستی کمک کند.
مدیرعامل بیمهکوثر تاکیدکرد: همفکری و بهرهمندی از تجربیات و خرد جمعی زمینهساز بهبود شرایط شغلی و ارایه خدمات به ذینفعان است.
مجید مشعلچیفیروزآبادی تعامل اثربخش را عامل ارتقای جایگاه شرکت و افزایش رضایتمندی بیمهشدگان برشمرد و گفت: مدیران، کارکنان و نمایندگان سراسر کشور با نیازسنجی بیمهشدگان و ریشهیابی مشکلات میتوانند ستاد را در ایفای وظایف خطیر خود یاری کنند.