به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، مهدی شمسایی ظفرقندی؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این شرکت ضمن تبریک۱۴اسفند و سالروز آغاز به کار شرکت بیمه نوین، با اعلام این خبر افزود: شرکت بیمه نوین در آستانه ورود به دهه دوم حیات خود برندسازی مجدد براساس استراتژی ها، اهداف، ارزش ها و قابلیت های موجود در این شرکت را در دستور کار قرار داده است.
وی ادامه داد: همان طور که بازنگری در برنامه ها و استراتژی های شرکت ها و بنگاه ها امری معمول است، بازسازی برند و بازنگری در هویت سازمانی نیز پس از گذشت چند سال از شروع فعالیت یک مجموعه، لازم و ضروری است.
شمسایی با اشاره به اجرای چند مرحله ای این پروژه خاطر نشان کرد: پروژه بازآفرینی هویت سازمانی بیمه نوین در چند مرحله و از اواخر سال ۱۳۹۴ آغاز و تبیین شده که در گام اول هویت بصری شرکت مورد بازنگری و بازطراحی قرار گرفته است. تلاش ما این بوده که نگاه مان از زاویه ای نو و متفاوت برای انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر و اثرگذاری مثبت در ذهن مخاطبان مان و تثبیت جایگاه رقابتی مان باشد.
شمسایی درخصوص طرح لوگوی جدید این شرکت تصریح کرد: لوگو بخش مهمی از زبان بصری یک سازمان است و پس از بررسی های صورت گرفته، اصیل و نوین بودن در ارائه خدمت، سرعت در خدمات رسانی، ارزشمند بودن خدمت به بیمه گذاران و بهره مندی از ظرفیت های ارزشمند ایرانی ما را به مفهوم گل زعفران در طراحی لوگوی جدید رساند. رنگ هایی با مفاهیم شکوه و گرانبها که منبعث از ارزشی است که ما در خدمت به بیمه گذاران خود برآن پایبندیم.
وی ادامه داد: پروژه بازآفرینی برند بیمه نوین برنامه ای منطبق بر چارچوب استراتژی و ارزش های این شرکت متأثر از معانی، مفاهیم و ماهیت خدمات این شرکت است که در طول یک دهه فعالیت از خود بر جای گذاشته است.
شمسایی در پایان گفت: تلاش و باور ما اتخاذ رویکردهای جدید در ارزش آفرینی و تحقق خدمت رسانی با ثبات به هموطنان گرامی در فضایی جدید و ساختاری نوین است تا فضایی خوشایند برای همکاران و مشتریان خود ایجاد کنیم، در ابتدای سال آینده طی یک مراسم به طور رسمی از هویت بصری بیمه نوین رونمایی خواهیم کرد و برنامه های آتی این پروژه در مراحل بعدی را نیز تشریح خواهیم کرد.