کد خبر: ۴۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
خبر خوش نوبخت در حاشیه نشست هیات دولت
سخنگوی دولت بالاخره بعد از سیل تاییدها و تکذیب ها در خصوص تعطیلی آخرین روز از ماه اسفند سالجاری، 30 اسفند ماه را تعطیل رسمی اعلام کرد.
30 اسفند ماه تعطیل رسمی است
سخنگوی دولت بالاخره  بعد از سیل تاییدها و تکذیب ها در خصوص تعطیلی آخرین روز از ماه اسفند سالجاری، 30 اسفند ماه را تعطیل رسمی اعلام کرد.
به گزارش تجارت آنلاین، محمد باقر نوبخت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با اعلام این خبر افزود: با تصمیم هیات دولت 30 اسفند تعطیل رسمی است.
ماجرای کشدار تعطیلی 30 اسفند از جایی شروع شد که در نخستین روزهای اسفند وزارت کار به تمام استانها بخشنامه ای فرستاد و با ابلاغ مصوبه‌ای به مدیران کل استان‌ها، سی‌ام اسفند ماه را روز تعطیلی رسمی اعلام کرد.
در متن این مصوبه آمده بود: «با عنایت به پرسش‌های مکرر در خصوص تعطیلی روز سی‌ام اسفند ماه، به آگاهی می‌رساند نظر به اینکه به موجب لایحه قانونی تعیین تعطیلات رسمی کشور مصوب ۵۹/۴/۸ شورای عالی انقلاب جمهوری اسلامی ایران، ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین جزو تعطیلات رسمی کشور منظور شده است و در سال‌های کبیسه اسفندماه ۳۰ روزه بوده و روز سی‌ام نیز در بازه تعیین شده، قرار می‌گیرد و اصلاحات بعدی آن قانون نیز متعرض تعطیلی روز سی‌ام اسفند ماه نشده است، بنابراین بر طبق قانون یاد شده، روز سی‌ام اسفندماه همچنان جزو تعطیلات رسمی کشور محسوب می‌شود.»
چندی ساعت بعد از این ماجرا در حالی که مصوبه‌ از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر تعطیلی ۳۰ اسفندماه منتشر شده بود، این وزارتخانه تعطیلی این روز را تکذیب کرد.
در این اطلاعیه آمده بود اتخاذ تصمیم در خصوص تعطیلی روز سی ام اسفند در صلاحیت هیات محترم وزیران می باشد.
این ماجرای کشدار تایید و تکذیب طی روزهای گذشته ادامه یافت تا بالاخره امروز سخنگوی دولت 30 اسفند ماه را تعطیل رسمی اعلام کرد.
محمد باقر نوبخت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با اعلام این خبر افزود: با تصمیم هیات دولت 30 اسفند تعطیل رسمی است.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار