کد خبر: ۴۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
نشست هم اندیشی روسای دوایر و شعب بانک مهر اقتصاد استان گلستان با حضور معاون اعتبارات و بین الملل برگزار شد.
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان گلستان، ایرج نیک اختر- معاون اعتبارات و بین الملل بانک - ضمن تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری، اظهار داشت: اگر محیط شعبه محیطی عاطفی و نشاط آور باشد و این رابطه در بین همکاران مستحکم تر شود تاثیر مطلوبی در تعامل با مشتریان خواهد داشت.
معاون اعتبارات و بین الملل در ادامه تصریح کرد: دو ویژگی بارزی که انسان های موفق را نسبت به بقیه متمایز کرده، ثبات قدم و استقامت در کارهاست لذا ضرورت دارد پیوسته این ویژگی ها را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم.
وی خدمت به خلق را نعمتی برشمرد که نصیب هر کسی نمی شود و خاطر نشان کرد: باید قدر این نعمت الهی را دانست و از فرصت بوجود آمده به نحو شایسته استفاده نمود.
نیک اختر با تاکید بر توجه ویژه به دو مولفه نظارت و کنترل، اظهار داشت: همواره باید دانش پذیر باشیم و دانش و مهارت های حرفه ای خود را ارتقا دهیم و به داشته های فعلی خود اکتفا نکنیم.
وی در پایان با اشاره به برخی ویژگی های بانکداری بدون ربا و نحوه پرداخت تسهیلات، بیان کرد: تسهیلات را باید در چارچوب قوانین شرع مقدس، ضوابط بانک و در مسیر تولید و شکوفایی جامعه ارائه دهیم و زمینه مصرف تسهیلات به مشتری باید مشخص باشد. 
گفتنی است معاون اعتبارات و بین الملل و هیئت همراه در این سفر از کارخانه تولید ویتامین E در شهرک صنعتی آق قلا بازدیدکردند این بازدید در راستای تامین مالی و راه اندازی فاز دوم این کارخانه که تولید مواد اولیه داروسازی، غذایی و بهداشتی را در دستور کار دارد صورت گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: