کد خبر: ۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در حال حاضرتکمیل آزادراه تهران- شمال به یک سناریوی پیچیده تبدیل شده است، گفت: حضور پیمانکار داخلی می تواند نقش مهمی در شکستن طلسم آزادراه تهران- شمال داشته باشد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از خانه ملت  علی نعمت چهار دولی گفت: باید اعتراف کرد که تاکنون برای تکمیل و بهره برداری از پروژه آزاد راه تهران – شمال عزمی جدی دیده نشده و اگر هم در یک مقاطع زمانی به صورت ناقص پیشرفت های فیزیکی دربرخی قطعات آن رخ داده به دلیل فشار اذهان عمومی بر مسئولان وقت بوده است. 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی حضور وزیر سابق راه و ترابری را در مدیریت بنیاد مستضعفان مثبت ارزیابی کرد و گفت: سعیدی کیا زمانی وزیرراه و ترابری بوده اند و تجارب ارزشمندی در این بخش نیز دارد. از طرف دیگر هماهنگی وتعامل مطلوبی  با وزیر فعلی راه وشهرسازی  یعنی آقای آخوندی دارد وحضور این دو را برای تکمیل آزاد راه تهران- شمال باید به فال نیک گرفت.

چهاردولی ضمن انتقاد از عملکرد مقطعی و بی نتیجه مسئولان گذشته در ساخت پروژه مذکور، خاطرنشان کرد: در این چندسال اخیر این پروژه ملی به دست کسانی که شایستگی و توان انجام آن را نداشتند واگذار شد. از سوی دیگر اعتبار مورد نیاز نیز برای تکمیل این پروژه  تخصیص نیافته است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر پیمانکاران پروژه حمایت و اعتبارات لازم به آن پرداخت نشود، ادامه کار باز هم با مشکل مواجه خواهد شد، یاد آور شد:  بنیاد مستضعفان نقشی کلیدی در روند تکمیل پروژه دارد و تجربه کافی در این حوزه را نیز دارد بنابراین باید با تزریق به موقع سرمایه از بلاتکلیفی و راکد شدن این پروژه عمرانی ملی جلوگیری کند.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: