کد خبر: ۴۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
به پاس رشادتهای آتشنشانان قهرمان میهن
​همزمان با ایام پایانی سال و بازدید مدیرعامل بانک صادرات ایران از شعب این بانک، شعبه فردوسی شمالی (٤١٩) به «شهدای آتشنشان» تغییر نام یافت.
طی بازدیدی که زراعتی و هیأت همراه از شعب و واحدهای مختلف بانک در روز کاری آخر سال ١٣٩٥ انجام داد، به پاس رشادت های آتشنشانان قهرمان میهن که اخیرا در حادثه آتش سوزي ساختمان پلاسکو به شهادت رسیدند، نام شعبه فردوسی شمالی (٤١٩) به شعبه «شهدای آتشنشان» تغییر کرد.
گفتنی است سیاوش زراعتی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، در روزهای پایانی سال ٩٥ و در آستانه عید نوروز، به صورت سرزده از برخی شعب بانک بازدید و ضمن آگاهی از روند انجام کارها و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، از تلاش‌ها و زحمات همکاران تشکر و قدردانی نمود.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مدیرعامل این بانک، روز جمعه آخر سال (٢٧ اسفندماه سال ١٣٩٥)، همزمان با برنامه نظافت و غبارروبی شعب سراسر کشور، به صورت سرزده، از برخی شعب از جمله؛ پل ظفر (٢٠٩٩)، ٤٦متری نارمک (١٦١٦)، کوی نفت (٢٩٤٧)، چهارراه عظیم‌پور (٤٠٣)، میدان سپاه (١٠٠٧)، میدان مادر (١٣٣٠)، فلکه اول صادقیه (٩٣٢)، نبش مهر (١٣٥٣)، برق آلستوم (٢٣٧٩)، شهرزاد (٢٥٩٠)، تهران‌ویلا (٦١٦)، کیکاوس (٢٢٢٤)، چهارراه سرسبز (٢٩٦) و شعبه مستقل مرکزی (٣٠٤٦) در اقصی‌نقاط شهر تهران بازدید و از تلاش‌ها و زحمات همکاران قدردانی کرد.
وی همچنین شنبه ٢٨ اسفندماه مصادف با میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا(سلام‌ا... علیها) و در آخرین روز کاری سال ١٣٩٥ تا پاسی از شب با حضور در محل کار شعب؛ فردوسی (٣)، فردوسی شمالی (٤١٩) و قبا (٢٨٥٢)، ضمن بازدید از این واحدها، به پاس قدردانی از مقام شامخ زن، هدایایی را به بانوان همکار اهدا نمود.
بر اساس این گزارش، روز چهارشنبه دوم فروردین‌ماه ١٣٩٦ نیز، مدیرعامل بانک صادرات ایران در اولین روز کاری شعب کشیک، از شعبه‌های؛ بیست متری افسریه (٣٩٦٦)، چهارراه مولوی (٣٨٩)، نازی‌آباد (٤٢٧) و فلکه چهارم خزانه (١٧٣٣) بازدید و ضمن تبریک عید نوروز از نحوة ارائه خدمات به هموطنان در ایام تعطیلات تقدیر و تشکر نمود.
در ادامه برنامه بازدید‌های سرزده از واحدهای بانک، زراعتی روز پنج‌شنبه سوم فروردین‌ماه از شعب کشیک مدیریت شعب استان گیلان شامل؛ بندر انزلی، فومن و گلسار بازدید به‌عمل آورده و با سرکشی به شعب غیرکشیک این استان از وضعیت مکانی و ظاهری شعب سبزه‌میدان و رضوانشهر نیز آگاهی یافت.
مدیرعامل بانک صادرات ایران، در راستای تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» در بازدیدها، ضمن تبیین اهداف و برنامه های بانک، همکاران را به تلاش در جهت جذب منابع ارزان قیمت، پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی، ایجاد تعهدات، وصول مطالبات، افزایش سودآوری و ترویج بانکداری الکترونیکي ترغیب نمود.
در جریان بازدیدهای به‌عمل آمده، مدیرعامل بانک صادرات ایران ضمن آشنایی بیشتر با همکاران و مشکلات و مسائل آنان، به پاس خدمات ارزنده و صادقانه ایشان، پاداش‌های نقدی اهدا نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: