کد خبر: ۴۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور خبر داد
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای، مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان ۱۳۹۵ را تا ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۶ تمدید کرد.
تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی تا 31 فروردین
به گزارش سازمان امور مالیاتی، سیدکامل تقوی نژاد، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور طی بخشنامه‌ای اعلام کرد: نظر به مصادف بودن مهلت ارائه اظهارنامه دوره چهارم (فصل زمستان) سال ۱۳۹۵۵ با تعطیلات نوروز و با توجه به درخواست‌های مودیان محترم موضوع نظام مالیات بر ارزش افزوده و به منظور تکریم مودیان گرامی و فراهم آوردن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان، بنا به اختیار حاصل از قانون و مقررات مالیات بر ارزش افزوده، مودیان محترم می‌توانند اظهارنامه دوره چهارم مالیاتی (فصل زمستان) سال ۱۳۹۵ را تا پایان روز سه شنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۶ ارائه کنند.
در این بخشنامه آمده است: مودیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان سال ۱۳۹۵را تا ۹۶/۱/۳۱ ارائه کنند، می توانند در صورت درخواست کتبی، از بخشودگی جرایم عدم ارائه اظهارنامه و تاخیر در پرداخت مالیات و عوارض متعلق در موعد مقرر برای دوره مزبور استفاده کنند.
بر این اساس، مودیان مالیات بر ارزش افزوده می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی WWW.EVAT.IR نسبت به ارایه اظهارنامه و پرداخت مالیات و عوارض ارزش افزوده حداکثر تا تاریخ ۳۱۱ فروردین اقدام کنند.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: