کد خبر: ۴۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
مدیرعامل بانک قوامین: این بانک با مدیریت عالمانه و اقدام هوشمندانه در سال جدید، نتایج بهتری خواهد گرفت و موفق تر از گذشته می شود.
بانک قوامین با مدیریت عالمانه و اقدام هوشمندانه در سال جدید، نتایج بهتری خواهد گرفت و موفق تر از گذشته می شود. دکتر غلامحسن تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین در دیدار با معاونین، مدیران و همکاران حوزه مرکزی، شرکت های تابعه و مدیرکل شعب شرق تهران، ضمن تبریک سال نو و تشریح خلاصه دستاوردهای بانک قوامین در سال گذشته از تلاش های همکاران تشکر و با بیان مطلب فوق، سال 96 را فرصتی خدادادی بر شمرده و افزود: در سال 96 باید با رویکرد مدیریت جهادی و تلاش هوشمندانه و عالمانه از تکرار اشتباهات بپرهیزیم و نقاط قوت فردی و سازمانی خود را تقویت کنیم. 
وی به مدیریت هزینه ی تمام شده ی منابع، افزایش درآمدهای غیرمشاع، بازدهی سرمایه گذاری های انجام شده در ICT و شرکت های تابعه، افزایش تسهیلات و وام های خرد و متوسط به عموم جامعه و وصول مطالبات راکد و سنواتی در سال گذشته اشاره کرد و ضمن تشکر از تلاش همکاران در توفیقاتی که با توکل به خدا حاصل شد، افزود: چنانچه به جای پرداختن به حاشیه ها و صرف انرژی بی حاصل، به اصل ماموریت ها و وظایف بپردازیم حتماً نتایج بهتری حاصل می شود.
دکتر نتاج با اشاره به شعار سال 96 که تحت عنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" ، توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نام گذاری شده است، اشتغال را مهمترین مسئله جامعه دانست که منجر به تقویت امنیت در کشورمی شود و ادامه داد: هر یک از افراد جامعه در سطح فردی و سازمانی موظف هستند، فرمان معظم له را مدنظر قرار دهند.
مدیرعامل بانک قوامین با طرح این سوال که در حال حاضر چگونه می توان در راستای مسئولیت فردی و سازمانی به این فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جامه ی عمل بپوشانیم تا در پایان سال ارزیابی مطلبی در این خصوص از خودمان داشته باشیم، تصریح کرد: فعالیت های بانک قوامین در سال 96 باید به نحوی عملیاتی شوند که منجر به تولید ملی و ایجاد اشتغال (با ارائه تسهیلات یا جذب نیرو) شود. بانک قوامین در همین خصوص می تواند از طریق افزایش درآمدهای غیر مشاع بهره ورتر شود تا نسل حاضر و آینده از دستاوردهای آن بهره مند شود.
وی با اشاره به برنامه ها و بودجه سال 96 که در اسفندماه سال گذشته به تصویب هیات مدیره محترم رسید ادامه داد: در سند برنامه و بودجه سال 96 نیازمند یک حرکت ویژه ای در زمینه ایجاد اشتغال هستیم.
تمامی همکاران در لایه های سازمانی بانک قوامین، باید سال 96 را به صورتی ویژه مورد توجه قرار دهند و تلاش بر این باشد که ضمن بهره مندی از این فرصت خدادادی، عقب ماندگی سال های گذشته رفع شود و سرآمدی بانک قوامین را برای تامین انتظارات و حقوق ذینفعان بانک به ویژه سهامداران و سرمایه گذران بانک شاهد باشیم.
دکتر نتاج با بیان اینکه اصل آسیب اقتصادی را مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان کردند، خاطرنشان کرد: هر سازمان در طول یک سال، باید معمولاً 3 تا 5 درصد استخدام داشته باشد، در غیر این صورت قطعاً در دهه های آینده دچار مشکل خواهد شد.
وی گفت: کشور در هر سال 5 تا 7 میلیون نفر نیروی آماده به کار جوان دارد که در این میان سالیانه برای 500 تا 600 هزار نفر ایجاد شغل می شود، چنانچه قرار باشد هر سال به همین تعداد ایجاد شغل بسنده شود، جوابگوی نیروی آماده به کار در یک سال نیز نخواهیم بود.
مدیرعامل بانک با اشاره به اینکه کارکنان سازمان یک ظرفیت ارزشمند هستند، در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: چنانچه یک سازمان نمی تواند نیروی جدید وارد بازار کار کند، حداقل نباید زمینه ای فراهم کند که عده ای بیکار شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: