کد خبر: ۴۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
در نخستین همایش ملی صبر که در سالن اجلاس کشورهای اسلامی برگزار شد از بانک سپه به دلیل ایفای هرچه بهتر نقش اجتماعی خود تقدیر شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: نخستین همایش ملی صبر با حضور مهندس اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، حجت الاسلام محسن اژه ای معاون اول قوه قضائیه، حجت الاسلام صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه و رئیس ستاد ملی صبر، تعدادی از مسئولان قضایی کشور، چقازردی مدیرعامل و پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه برگزار شد.
براساس این گزارش در این مراسم از بانک سپه به دلیل ایفای هر چه بهتر نقش و مسئولیت اجتماعی خود تقدیر شد.
در این همایش همچنین از بانیان صلح ، نیروهای داوطلب، انسان دوست و خیّر مردمی که به حل منازعات و توسعه صلح در سراسر کشور کمک می کنند، تجلیل شد. 
همچنین از صاحبان صبر که از حقوق خود با نگاه عفو و بخشایش گذر کرده اند و از قصاص نفس و یا قصاص عضو گذشت نموده اند، به عنوان الگوهای صبر و روحیه رحمانی اسلام قدردانی شد.
همچنین در این همایش از قضاتی که با صدور آرای نوین و فرهنگی برای مجرمان فاقد سابقه و تلطیف و فرهنگ سازی فضای مجازات اقدام کرده اند( مواردی مانند کتاب خوانی، درخت کاری و ... به جای حبس) و نیز بخشی از این قضات درصد بالایی از پرونده های ارجاعی را به مصالحه ختم کرده اند به عنوان مروجّان صبربا اهداء تندیس قدردانی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: