کد خبر: ۴۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
تنور انتخابات ریاست جمهوری گرم تر شد
ابراهیم رئیسی با انصراف از حضور در هیئت نظارت بر انتخابات و اعزام نماینده خود به دومین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، کاندیداتوری خود در انتخابات ۹۶ را اعلام کرد.
اعلام رسمی کاندیداتوری ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز با معرفی کردن صولت مرتضوی به دومین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و اعلام انصراف از حضور در هیئت نظارت بر انتخابات رسما کاندیداتوری خود را در انتخابات سال آینده اعلام کرد.

نماینده رئیسی در جمنا گفت: رئیسی با اعلام انصراف از هیئت نظارت انتخابات ریاست جمهوری رسما پذیرش داوطلبی خود را اعلام کرد.

وی اظهار داشت: نظر به مراجعات مکرر و درخواست‌های متعدد شما و نظر به اعلام انصراف ایشان از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری رسما پذیرش داوطلبی خود در انتخابات ریاست جمهوری آینده را اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: حضور ایشان جدی است و امیدوارم با قوت و قدرت در این عرصه با حمایت‌های همه‌جانبه شما نقش‌آفرینی کنیم.

مرتضوی افزود: ایشان بسیار مایل بودند تا در این نشست حاضر شوند اما مستحضر هستید که در بخشی از استان خراسان زلزله‌ای آمده و انتقال امکانات از آستان قدس رضوی و همراهی با مردم عزیز آن ناحیه باعث شد تا به جای ایشان پیام‌شان را برای شما نقل کنم

سيد ابراهيم رييسي، رقیب قدری برای رییس جمهور فعلی است زیرا به اعتقاد برخی کارشناسان سیاسی همچون «حسن روحاني» لباس روحانيت مي‌پوشد و به كلامِ آخوندي اشراف دارد؛ درس‌آموخته مكتب مدرسه حقاني و سيد است و سياسيون سيد بودن را با توجه به شيعي بودن ايرانيان، بر افزايش راي و هواداري آنان موثر مي‌دانند.
همچنين رييسي با برگزيده شدن به عنوان توليت آستان قدس رضوي توانسته به اقشار پايين جامعه در مشهد توجه كند و تصاويري از او و خانه‌ها و زندگي‌هاي سخت منتشر شده است. پس مي‌تواند معترضي باشد به وضعيت اقتصادي دولت كنوني و راهي بيابد جهت جلب آراي طبقات محروم.
از ديگر سو، سابقه‌اي طولانی در بطن نهادهاي امنيتي و قضايي كشور (دادستان ويژه روحانيت، دادستان كل كشور، معاون اول قوه قضاييه، رييس سازمان بازرسي كل كشور، دادستان تهران و...) دارد كه او را به عنوان یکی از رقبای مهم در برابر حسن روحانی معرفی می کند.
با اعلام رسمی کاندیداتوری رئیسی حالا بسیاری امیدوارند تنور انتخابات بیش از بیش گرم شده و اردیبهشت 96 در ایران اردیبهشتی گرم و داغ باشد!
اردیبهشت 1396 انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود.
طبق برنامه اعلام شده توسط وزارت کشور، روز 22 فرودین، دستور شروع انتخابات توسط وزیر کشور صادر و از همان روز نیز هیئت اجرایی توسط فرمانداری‌ها تشکیل و ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری نیز آغاز می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار