کد خبر: ۴۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
دیدار نوروزی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور مرتضی اکبري مديرعامل، محسن پدرام رئيس هيات مديره و توكلي عضو هيات مديره، روساي ادارات مركزي و جمعي از مسئولين شعب و دواير ستادي در ساختمان مركزي بانك برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضي اکبري ضمن ارزشمند برشمردن حضور همکاران جوان و متخصص در بانک قرض الحسنه مهر ايران بيان داشت: اميدوارم كه سال ۹۶ براي تمامي مردم ايران به ويژه همكارانم در بانك، سالي پر از خير و بركت، سلامتي و شادكامي باشد و در سال جديد خداوند بهترين ها را براي شما عزيزان مقدر نمايد.
وی زحمات کارکنان در راستای تحقق اهداف و برنامه های بانک در سال ۹۵ را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بانک قرض الحسنه مهر ايران، مجموعه اي نوپا و در حال رشد است كه خوشبختانه در روند و مسيري بسيار مثبت و ارزشمند قرار دارد.
اکبری با اشاره به شکل گیری شخصیت اصلي بانک اظهارداشت: مديران قبلي اين مجموعه براي تشکيل ساختار بانك زحمات زيادي را متحمل شده اند كه جاي تشكر و قدرداني دارد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در رابطه با رشد ۳۸ درصدی منابع قرض الحسنه بانک در سال ۹۵ تصریح کرد: اين رشد نتيجه زحمات تمامي مديران استان ها و همکارانمان در سراسر كشور مي باشد و انتظار است كه اين روند رو به رشد منابع و ساير شاخص ها در سال ۹۶ نيز با همت و همدلي همه همكاران ادامه پيدا كند.
در پایان، اکبری مدیرعامل بانک به همراه پدرام رئیس هيات مديره و توکلي عضو هيات مديره، ضمن تبريک عيد نوروز ۹۶ به تك تك كاركنان، براي آنان توفيق روز افزون همراه با عزت و سربلندي آرزو كرده و از زحمات همكاران قدرداني نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: