کد خبر: ۴۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
تحليل عملكردي بانک صادرات در سال ٩٥، بیانگر تأمین اعتبار ١١ هزار فقره تسهیلات به بنگاه های كوچك و متوسط اقتصادی است.
تحليل عملكردي بانک صادرات ایران در سال ٩٥، بیانگر تأمین اعتبار ١١ هزار فقره تسهیلات به بنگاه های كوچك و متوسط و پرداخت تسهیلات به ٢١٢ هزار طرح اقتصادی است.
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای تحقق رویکرد سیاست های اقتصاد مقاومتی و با هدف حمایت از تولید داخلی و افزایش اشتغال در سال ١٣٩٥ مبلغ ٢٣٢ هزار میلیارد ریال تسهیلات را به ٢١٢ هزار طرح و بنگاه اقتصادی در بخش های صنعت معدن و کشاورزی پرداخت کرده است.
 همچنین این بانک با هدف پوياتر شدن بنگاه های تولیدی ١٢٥ هزار میلیارد ریال تسهیلات بلند مدت ارزی و ریالی در بازه زماني ياد شده پرداخت کرده است که با بهره برداری تدریجی این طرح ها کشور، شاهد افزایش تولید وخلق فرصت هاي جديد شغلي خواهد بود.
بر پايه این گزارش، بانک صادرات ايران در سال گذشته با پرداخت  ٤٠ هزار و ٣٠٠ میلیارد ریال  سرمايه در گردش ١١ هزار و ٥٠٠ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط را تأمین اعتبار کرده است كه حاكي از نقش آفريني بانك متبوع در اجراي سياست هاي اقتصادي دولت است.
شايان توجه است ؛ بانک صادرات ایران در کنار حمایت از طرح های کلان اقتصادی، پرداخت تسهیلات خرد را نیز در دستور کار قرار داده و در سال گذشته  ٣٤ هزار میلیارد ریال را  در قالب ٢٠٥ هزار فقره تسهیلات در سرفصل مرابحه پرداخت کرده است و در این زمینه از جمله بانک های پیشرو  محسوب  مي شود.
این گزارش می افزاید: این بانک با تفکر و تلاش های برون مرزی و حرفه ای خود در عرصه بین الملل نیز دستاوردهای درخشانی را رقم زده به گونه ای که با رفع تحریم ها و تنگناهای بین المللی فعالیت های ارزی بانک صادرات ایران ٤٧ درصد رشد در مقایسه با سال قبل را در بخش اعتباری اسنادی، صدور ضمانت نامه های ارزی و حوالجات نشان می دهد، همچنین منابع ارزی این بانک در پایان سال ٩٥، در مقایسه با سال قبل ٢٥ درصد افزایش داشته و در بخش مصارف نیز ٢٤ درصد رشد را به ثبت رسانده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: