کد خبر: ۴۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام شد
اولین یارانه نقدی سال ۹۶، شنبه ۲۶ فروردین ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
به گزارش تجارت آنلاین، بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، اولین یارانه نقدی سال ۹۶، شنبه ۲۶ فروردین ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. مبلغ یارانه نقدی به ازای هر نفر، ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.
در همین رابطه معاون وزیر رفاه گفت: افرادی که از چند نهاد مالی تسهیلات حمایتی با کارمزد پایین دریافت می کنند، شناسایی می شوند.
احمد میدری درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف یارانه‌های نقدی در سال ۹۶ گفت: درباره یارانه‌های نقدی، بر اساس تکلیف قانونی بودجه‌های سالانه تصمیم گیری می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه برای حذف یارانه نقدی، بر اساس آنچه که در بودجه پیش بینی شده است، عمل می‌کنیم گفت: در این زمینه باید منتظر آیین نامه اجرایی تبصره ۱۴ بودجه ۹۶ و تعیین ساز و کارهای مربوط به آن باشیم.
معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حذف تعدادی از افرادی که از خدمات حمایتی و رفاهی به ناحق استفاده می کنند، خبر داد و گفت: برای اجرای سیاست‌های رفاهی، نخستین اصل مورد نیاز، داشتن یک پایگاه اطلاعات به منظور شناسایی نیازمندان است که در این حوزه اقدامات بسیار زیادی صورت گرفته و پیشرفت‌هایی نیز حاصل شده که نقطه آغاز آنها، شناسایی نیازمندان است.
وی ادامه داد: بر اساس این پایگاه اطلاعاتی، بسیاری از افرادی که به ناحق از یارانه‌های حمایتی مختلف مانند یارانه بیماران خاص، کارگران ساختمانی و غیره استفاده می‌کنند، شناسایی و حذف خواهند شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: