کد خبر: ۴۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
وزیر دفاع رژیم صهیونیستی: اگر روحانی ترور شود تعجب نمی کنم!
وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در اظهاراتی با اشاره ضمنی به احتمال خرابکاری این رژیم در زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران عنوان داشت که خبر ترور رئیس جمهوری ایران وی را متعجب نمی کند.
ابراز تمایل لیبرمن به ترور حسن روحانی در انتخابات
"آویگدور لیبرمن" وزیر دفاع تندرو اسراییل در اظهاراتی عجیب مدعی شد اگر طی روزهای آینده حسن روحانی ترور شود تعجب نخواهد کرد!
به گزارش عصر ایران لیبرمن در مصاحبه با روزنامه دست راستی اسراییلی " یدیعوت آحرنوت" ترور اخیر "مازن فقها" از فرماندهان ارشد گردان های عزالدین قسام - شاخه نظامی گروه حماس -  را به مسایل و اختلافات داخلی گروه های فلسطینی نسبت داد و در ادامه مدعی شد تعجب نخواهد کرد در آستانه انتخابات 19 می (29 اردیبهشت) حسن روحانی رییس جمهور ایران هم ترور شود، چون همانند اختلافات شدید بین گروه های فلسطینی، در داخل ایران نیز گروه های مختلف رقابت شدیدی با یکدیگر دارند!
ادعای لیبرمن در این باره در حالی است که بسیاری از گروه های فلسطینی از جمله حماس و نیز گروه حزب الله لبنان پس از ترور 24 مارس (4 فروردین) مازن فقها انگشت اتهام را به سمت سازمان جاسوسی رژیم اسراییل – موساد- گرفته اند.
لیبرمن اما مدعی شد:" ما با اطمینان می گوییم که ترور اخیر مازن فقها یک قتل داخلی بود و من متعجب نخواهم شد اگر در جریان انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران در ماه می، یک نفر حسن روحانی رییس جمهوری ایران را ترور کند!
او در ادامه مدعی شد: با شناختی که من از ایران دارم این شبیه به یک موضوع (اختلاف) داخلی است و از خصوصیات سازمان های تروریستی است.
رژیم صهیونیستی بارها اقدام به خرابکاری در داخل ایران کرده که بارزترین مورد آن ترور دانشمندان هسته ای کشورمان بود که با هدف متوقف کردن روند رشد دانش هسته ای انجام گرفت اما به نتیجه ای نرسید.




نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار