به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابطعمومی بیمهکوثر؛ مدیرعامل شرکت پس از دیدار و گفتوگو با کارکنان و نمایندگان سرپرستی و نیز مراجعهکنندگان، گفت: با تکیه بر پشتوانه اعتماد روزافزون آحاد جامعه و بیمهگذاران میتوان برای توسعه ارایه خدمات به بیمهشدگان و تسریع در جبران خسارتها گامهای بلندتر و موثرتری را برداشت.
مجید مشعلچی فیروزآبادی رعایت اخلاق حرفهای و توجه ویژه به رضایت مشتری را سرلوحه فعالیت کارکنان شرکت دانست و خاطرنشانکرد: امید است با بهرهگیری جامع از ظرفیتهای موجود در استانها و مدیریت ریسک، توسعه شبکه خدمترسانی، اصلاح بهینه ترکیب پرتفوی و نیز تکریم ذینفعان در ارتقای بیش از پیش صنعت بیمه نقش موثری را ایفا کنیم.