کد خبر: ۴۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
دکتر سید محمد عباس زادگان خواستار توجه مدیران ارشد صنعت بیمه به جانشین پروری و انتقال تجربه به نسل بعد براساس مدلهای عملی شد و مغفول ماندن این موضوعات را در امور روزمره را از مشکلات صنعت عنوان داشت.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ، مدیر عامل بیمه تجارت نو که در نشست هم اندیشی مدیران صنعت بیمه سخن می گفت  با اشاره به آنکه برای توسعه هر بنگاهی باید به دو عامل برتر "مدیریت" و "نیروی انسانی" توجه داشت، گفت: تربیت کادر ، پیاده سازی مدل های تربیت منابع انسانی ، جانشین پروری و  انتقال تجربه به نسل های بعد با یک مدل علمی از جمله مباحثی  است که  برای ایجاد تحول در صنعت بیمه نیازمند توجه به آن هستیم.
عضو شورای سندیکای بیمه گران ایران افزود: ما ذهنمان شدیدا به دنبال مسائل تخصصی و روزمره صنعت بیمه است و به قدر لازم متوجه مدیریت نیست. در حالیکه مدیران و کارشناسان فنی به مسائل تخصصی می پردازند و مدیران باید خوب رهبری کنند.
دکتر عباس زادگان با شاره به تجربه خود درحوزه بانکداری بیان داشت: مثلا در بانکها  ما به بانکداران برجسته نیاز نداریم بلکه به مدیران بانکی برجسته نیاز داریم.اینها دو مفهوم جداگانه است.
وی درخصوص کاستی های موجود در ثبت تجارب مدیران باسابقه صنعت بیمه گفت: حداقل 25 مدیرعامل با سابقه حداقل 20 سال کار داریم که روی هم 500 سال کار است اما هیچ کجا 500 سال تجربه روی کاغذ نیست تا نسل بعدی نخواهد از صفر شروع کند. ما باید تجارب را با مدل علمی روی کاغذ آورده ، منتشر کرده و به نسل بعدی منتقل کنیم.
گفتنی است نشست هم اندیشی مدیران صنعت بیمه به پیشنهاد دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و  با حضور رئیس کل ، هیئت عامل و مدیران بیمه مرکزی و مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت های بیمه برگزار شد.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: