کد خبر: ۴۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه اعضاي هيات مديره، ميزبان دكتر غلامرضا تاجگردون رئيس كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي بودند.
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه محسن پدرام رئيس هيات مديره و عيسي امامي و سليمان توکلي اعضاي هيات مديره، در ساختمان مرکزي بانك، ميزبان دكتر غلامرضا تاجگردون رئيس كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي بودند.
مرتضی اکبری در ابتدای این ديدار خدمات و طرح هاي تسهيلاتي بانک در راستاي اشتغال زايي و ايجاد کسب و کارهاي كوچك را تشريح نمود و گفت: اين بانك در سال گذشته گام هاي موثري در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي و راه اندازي بنگاه هاي كوچك و متوسط توليد، در حوزه كميته امداد و توانمند سازي اعضاي تحت پوشش بهزيستي برداشته است.
وی افزود: امسال نیز ۶۰ درصد منابع قرض الحسنه بانک به حوزه های کارآفریني و اشتغالزايي اختصاص پيدا نمود و کارآفرينان به منظور تامين مالي خرد با هدف راه اندازي کسب و كارهاي كوچك و يا تهيه تجهيزات و ابزار كار مي توانند از تسهيلات ارزان قيمت و قرض الحسنه بهره مند گردند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: باتوجه به بالا بودن میزان تقاضا جهت دريافت تسهيلات قرض الحسنه با هدف استفاده در زمينه هاي ازدواج، تامين مايحتاج ضروري، راه اندازي کسب و کارهاي كوچك و متوسط، پرداخت هزينه هاي درمان و...، خيرين، سازمان ها و شركت هاي دولتي و خصوصي مي توانند با انتقال بخشي از منابع خود و يا ايجاد گردش حساب جاري، به گسترش ميزان اين پرداخت ها كمك نمايند.
غلامرضا تاج گردون نیز در ادامه این دیدار بیان داشت: رفع مشکلات مردم در حوزه هاي اقتصادي و معيشتي از جمله وظايف و مسئوليت هاي نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي مي باشد و اهتمام به اين امر در دستور کار کميسيون برنامه و بودجه مجلس است.
وی با اشاره به نقش مجلس در توسعه متوازن تمامی نقاط کشور اظهار داشت: افزایش زیرساخت هاي رفاهي و معيشتي روستاها و مناطق کمتر توسعه يافته يکي از راه کار هاي تحقق اقتصاد مقاومتي است و خدمات و طرح هاي تسهيلاتي بانك قرض الحسنه مهر ايران مي تواند نقش به سزايي در اين حوزه داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: