کد خبر: ۴۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
جلسه بررسی عملکرد یکساله شعب تحت پوشش مدیریت شعب استان های فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد یکشنبه ۲۰ فروردین ۹۶ در ساختمان این مدیریت برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، حسن شاهی مدیر شعب استان‌های فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد ضمن تبریک سال نو از رشد بانک در سال گذشته ابراز خرسندی کرد و گفت: همت همکاران، اهمیت بسزایی در حرکت بانک به سمت بانک دیجیتال خواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره  به آزمون المپیاد بانکی بیان داشت: آزمون های بانکی برای سنجش اطلاعات به روز کارمندان بسیار مناسب است.
در ادامه علیزاده معاون شعب استان های فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد پس از تبریک سال نو، با تشویق همکاران به همدلی، از آن‌ها خواست تا همواره با صداقت در راستای مشتری مداری گام بردارند.
سپس فاطمی دیگر معاون شعب استان های فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از عملکرد شعب در سال ۹۵، خواستار تلاش و تمرکز شعب بر هدف دیجیتالی شدن بانک شد.
در انتها حسن شاهی ضمن آرزوی موفقیت و اهدا لوح تقدیر به همکاران و مسئولین شعب برتر استان (شعبه زند و امیرکبیر) جلسه را به پایان رساند.

نام:
ایمیل:
* نظر: