کد خبر: ۴۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
امام جمعه زاهدان در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان سیستان و بلوچستان، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی باید سر لوحه کار تمامی مسئولان قرار گیرد.
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان سیستان و بلوچستان -  آیت الله عباسعلی سلیمانی - نماینده ولی فقیه در استان - در این دیدار نخستین گام حضور در عرصه اقتصاد مقاومتی را جهادی و مقدس دانستن فعالیت های اقتصادی و حضور در چرخه حمایت از تولید و اشتغال عنوان کرد.
وی افزود: باید تمامی ظرفیت های اقتصادی و بالقوه استان با در نظر گرفتن مرزهای آبی و خاکی گسترده آن مورد توجه قرار گیرد تا با حمایت از سرمایه گذاری در حوزه های مستعد زمینه ایجاد اشتغال جوانان استان وحمایت از تولید داخلی را فراهم آورد.
آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه اگر کشوری از نظر اقتصادی تامین نباشد نمی تواند از نظر سیاسی مستقل باشد، افزود: شکاف های اقتصادی می تواند فرصتی مناسب برای ضربه زدن دشمنان در این حوزه باشد بنابراین ضروری است سیاست اقتصاد مقاومتی سر لوحه کار همه مسئولان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در سال جدید رسالت بانک ها در راستای تحقق  این شعار سنگین تر است از تلاش های کارکنان  بانک مهر اقتصاد قدردانی کرد و ابراز داشت: خستگی از انجام کارهای مردم نباید هیچگاه موجب دلسردی و عدم ادامه مسیرگره گشایی از مشکلات اقتصادی مردم شود.
در ادامه، ناصر شهرکی- رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان – ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد بانک مهر اقتصاد در راستای  طرح ها و اقدامات اقتصاد مقاومتی، گفت: این بانک در سال های اخیر پیرو منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی برنامه های مختلفی را طراحی و اجرایی نموده است.
وی در ادامه افزود: اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی در زمینه های مختلف در راستای ایجاد اشتغال و توسعه کسب و کار داخلی از جمله اقدامات عملی بانک مهر اقتصاد برای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی بوده است.
شهرکی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری بانک مهر اقتصاد تلاش مضاعف تری دارد تا با ارائه تسهیلات مناسب در راستای تقویت اقتصاد کشور سهم بیشتری داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: