کد خبر: ۴۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
همایش روسای دوایر و شعب بانک مهر اقتصاد استان سیستان و بلوچستان با حضور معاون اعتبارات و بین الملل بانک در زاهدان برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان سیستان و بلوچستان، ایرج نیک اختر – معاون اعتبارات و بین الملل بانک - در این نشست با بیان اینکه اقتصاد از موضوعات اساسی هر کشوی است، گفت: چنانچه اقتصاد سالم باشد، می‌تواند بسیاری از موضوعات دیگر را تحت پوشش قرار داده و از آنجایی که بانک ها نقش تعیین کننده ای در اقتصاد دارند باید به سمت اسلامی شدن حرکت کنند تا به اقتصاد کشور کمک نمایند.
نیک اختر منابع بانک ها را امانت سپرده گذاران عنوان کرد و افزود: باید تلاش کنیم به عنوان وکیل سپرده گذاران و سهامداران این منابع را در چهار چوب قوانین شرع مقدس در مسیر تولید و اشتغال و رشد اقتصادی جامعه به کار گیریم.
وی در ادامه با اعلام حمایت بانک مهر اقتصاد از طرح هایی که در راستای حمایت از تولید داخل اجرائی می شوند، گفت: در شرایطی که مقام معظم رهبری سال 96 را به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کردند، حمایت از تولید داخلی در راستای تامین نیازهای تولید کنندگان و افزایش محصولات صادراتی یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند زمینه مقاوم سازی اقتصاد را فراهم کند.
نیک اختر در پایان با حضور در گلزار همکاران شهید شعبه خیام زاهدان، آنان را الگو و سرمشق مسئولیت پذیری و تعهد به حفظ سرمایه های مردم دانست که تا آخرین لحظه حضورشان در مکان شهادت، هرگز راضی به ترک محل کار نشدند و ماندند تا محل خدمتشان نردبان عروجشان شود.
 ناصر شهرکی - رئیس اداره امور شعب استان – نیز در ادامه ارائه تسهیلات مناسب به واحد های تولیدی و صنعتی به منظور رونق چرخه تولید و کمک به افزایش کیفیت محصولات تولیدی و حضور قدرتمند در بازارهای رقابتی منطقه را از الویت های اصلی بانک در استان دانست و افزود: رسالت نخست ما تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: