کد خبر: ۴۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
پیروزی قاطع سرخ پوشان در شب جشن قهرمانی لیگ برتر فوتبال
جام قهرمانی شانزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران از سوی «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان به بازیکنان پرسپولیس اهداء شد.
وزیر ورزش جام قهرمانی پرسپولیس را اهدا کرد
جام قهرمانی شانزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران از سوی «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان به بازیکنان پرسپولیس اهداء شد.
به گزارش تجارت آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که پیش از این قهرمانی خود در لیگ برتر باشگاه های ایران را مسجل کرده بود، چهارشنبه شب و در آغاز هفته بیست و هشتم این رقابت ها در حضور 100 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی با حساب چهار بر صفر بر پدیده مشهد غلبه کرد.
در پایان این دیدار، جشن قهرمانی سرخپوشان پایتخت برگزار و جام قهرمانی از سوی وزیر ورزش به پرسپولیسی ها اهداء شد.
«مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال نیز در این مراسم، وزیر ورزش را همراهی کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری قاطع چهار بر صفر مقابل پدیده مشهد، جشن قهرمانی خود را دلچسب تر کرد.
به گزارش تجارت آنلاین در نخستین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر باشگاه های ایران، پرسپولیس قهرمان زودهنگام شانزدهمین دوره این رقابت ها در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده مشهد رفت و در پایان به پیروزی چهار بر صفر رسید.
کمال کامیابی نیا، علی علیپور، مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده گلزنان سرخپوشان تهران در این دیدار بودند.
قضاوت این دیدار را که در ورزشگاه مملو از تماشاگر برگزاری شد، «شاهین حاج بابایی» برعهده داشت.

*ثبت رکوردهای جدید پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال
تیم فوتبال پرسپولیس با کسب 65 امتیاز از 28 بازی رکود جدیدی را در لیگ برتر فوتبال به ثبت رساند.
شاگردان برانکو ایوانکوویچ که قهرمانی شان در لیگ برتر فوتبال در هفته بیست و هفتم مسجل شده بود، در نخستین دیدار هفته بیست و هشتم برابر تیم پدیده مشهد قرار گرفت و با چهار گل این تیم را شکست داد و 65 امتیازی شد.
تیم استقلال خوزستان در فصل پانزدهم رقابت های لیگ برتر با 57 امتیاز قهرمان لیگ برتر شد که شاگردان برانکو در پایان هفته بیست و هشتم امتیازات خود را به 65 امتیاز رسانده و رکورد جدیدی کسب کردند.
همچنین طبق آمار، تیم پرسپولیس با 20 پیروزی آمار بیشترین برد در لیگ برتر را به دست آورد.
این رکورد تیم پرسپولیس در حالی است که دو هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال باقی است و این تیم در هفته های بیست و نهم با تیم ذوب آهن در ورزشگاه آزادی و در هفته سی ام با تیم سیاه جامگان در ورزشگاه ثامن مشهد دیدار خواهد کرد.
تیم پرسپولیس در پایان هفته بیست و هفتم و کسب 62 امتیاز و سه هفته مانده به پایان لیگ شانزدهم عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود کرد.
آخرین قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر به دوره هفتم این رقابت ها باز می گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار