سیدرضا حسینی، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو تاکید ویژهای بر اجرای دقیق فرآیندها و بررسی نقاط قابل بهبود در شبکه خدمات دارد و به همین منظور از ابتدای سال جاری با همراهی گروهی از مدیران مجموعه به صورت سرزده از نمایندگیهای مجاز شهرهای مختلف بازدید میکند.
وی در این بازدیدها از منظر یک مشتری مراحل پذیرش تا ترخیص خودرو را در نمایندگی طی کرده و از نزدیک نحوه ارایه خدمات و چالشهای مشتریان را رصد می کند و پس از بازدیدها در جلساتی در دفاتر منطقهای به بررسی راهکارهای ممکن برای تسهیل هرچه بیشتر ارائه خدمات میپردازد.
حسینی در حاشیه بازدید از نمایندگیهای استان گیلان با یادآوری اهداف شرکت ایساکو در سال 96 ـ رضایت مشتری، بهرهوری و انضباط مالی ـ گفت: امیدواریم دستاورد این بازدیدها که از شهرهای تهران و کرج شروع شد و به مشهد، آبادان، اهواز و یزد و اکنون شهر رشت رسیده است باعث ارتقاء میزان رضایت مشتریان شود.