کد خبر: ۴۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: تقاضای مکزیک از ترامپ درتقویت قرارداد تجاری نفتا، تصمیم ترزا می درعدم تغییر مالیات برارزش افزوده، کوهی از دلار برای شرکت اپل و سفر 6 میلیون مسافر در روز با متروی 87 ساله نیویورک از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول رونامه های روز دوشنبه دنیا هستند.
*تقاضای مکزیک از ترامپ درتقویت قرارداد تجاری نفتا – فایننشال تایمز
مکزیک از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواسته است تا با تقویت قرارداد تجاری نفتا که بین سه کشور مکزیک ، کانادا و آمریکا بسته شده دربرابر رقیب تجاری خود چین بیاستند. خروج آمریکا از قرارداد تجارت آزاد ترانسپاسیفیک نشانگر نگرانی بیشتر نسبت به قدرت گرفتن چین است.
کوهی از دلار برای شرکت اپل!

*تصمیم ترزا می درعدم تغییر مالیات برارزش افزوده – گاردین
ترزا می نخست وزیر انگلیس ادعای افزایش مالیات برارزش افزوده را رد کرد ایده ای که توسط حزب محافظه کار مطرح شده بود. درعین حال خانم می نسبت به افزایش نرخ بیمه ملی و مالیات بردرآمد از خود عکس العمل مثبت نشان داده است.دولت ترزا می مجبور به گردشی قابل توجه در سیاستگذاریهای مالی خود شده است.
کوهی از دلار برای شرکت اپل!

*کوهی از دلار برای شرکت اپل – وال استریت ژورنال
دارایی شرکت اپل به 250میلیارد دلار رسیده است ، میزانی که از انتظار بازار نسبت به ارزش این شرکت بیشتر است.بیشتر این پول نزدیک به 90 درصد سرمایه این شرکت در کشورهای خارجی چون انگلیس و کانادا است. دونالد ترامپ طرح کاهش مالیات برای شرکت های بزرگ را داده است و این سیاستها باعث می شود تا اپل پول بیشتری را به داخل آمریکا بیاورد.
کوهی از دلار برای شرکت اپل!

*سفر 6 میلیون مسافر در روز با مترو سال 1930- نیویورک تایمز
متروی نیویورک با تکنولوژی دهه 30 میلادی کار می کند و روزانه 6 میلیون مسافر را جابجا می کند اما مترو نیویورک با چالش ساختار کهنه روبروست و نیازمند به روز رسانی است.متروی نیویورک با بحرانی عمیق تاخیرهای طولانی روبروست که به دلیل کهنه بودن سیستم است و سرعت شبکه مترو بسیار پایین است.
 کوهی از دلار برای شرکت اپل!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار