به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين مراسم ضمن تشريح عملکرد شرکت پرداخت نوين در يکسال گذشته اعلام شد متوسط تعداد تراکنشهاي پايانههاي فروش اين شرکت در اسفند سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال 94 بيش از 28 درصد رشد داشته است که اين استقبال از سوي مشتريان و پذيرندگان پايانههاي فروش شرکت پرداخت نوين اين نشان دهنده بهبود کيفيت خدمات ارايه شده بر روي اين دستگاهها است.
در اين مجمع که با حضور اعضاي هيات مديره و مديرعامل شرکت پرداخت نوين، سرپرست مديريت سرمايهگذاري و امور شرکتهاي بانک اقتصادنوين، بازرس قانوني و مديران و سهامداران شرکت برگزار شد برنامهها و اهداف شرکت براي سال جاري تشريح شد که از جمله اين اهداف ميتوان به لزوم بازنگري ساختار سازماني، توجه به افزايش ضريب بهرهوري، ارتقاي سطح دانش تخصصي کارکنان شرکت، لزوم معرفي محصولات جديد متناسب با نياز مشتريان و کاربران و توجه به مستندسازي فرآيندها اشاره کرد.
شرکت پرداخت نوين از جمله شرکتهاي تحت پوشش بانک اقتصادنوين به شمار ميرود که خدمات متنوعي در حوزه خدمات پرداخت الکترونيک ارايه ميکند.