کد خبر: ۴۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
بیمه ملت با نگاه ویژه به صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در بیست و دومین نمایشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي ايران در سالن 12 غرفه 331 ، حضوری فعال خواهد داشت.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي ايران با حضور حدود 4 هزار شرکت داخلی و خارجی در قالب بیش از 1800 غرفه به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در حوزه  نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي می باشد که می تواند بسترساز ارتباط بین سرمایه گذار، کارفرما، ارائه دهندگان تجهیزات، مشاوران، پیمانکاران و مهندسان باشد.
بیمه ملت نیز آمادگی دارد تا همه ظرفیت‌های ارتباطی و اجرایی خود را برای ارائه خدمات بیمه ای در اختیار تولیدکنندگان، صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی و غیرنفتی قرار دهد و مدیران و کارشناسان متخصص بیمه ملت نیز در طول برگزاری نمایشگاه آماده ارائه خدمات بیمه ای و مشاوره ای در خصوص انواع بیمه نامه به ویژه بیمه نامه های مهندسی و مسئولیت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی می باشند.
خاطر نشان می سازد بيست و دومین دوره اين نمايشگاه بين المللي در تاريخ 16 الي 19 ارديبهشت ماه 1396 در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار خواهد شد و بیمه ملت در سالن 12 غرفه 331 میزبان شما خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: