کد خبر: ۴۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
مدیرعامل بانک قوامین در جمع مدیران اعتباری استان ها با بیان مطلب فوق گفت : ما به عنوان مسئولین بانک وظیفه داریم بانک را سالم هدایت کرده و آن را به مقصد مورد نظر برسانیم.
دکتر تقی نتاج با حضور در مراسم افتتاحیه همایش مدیران اعتباری استان ها در سالن کنفرانس باشگاه پاس قوامین، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و اشاره به فرخنده میلاد ائمه معصوم (ع) در این ماه مبارک گفت: ما باید به عنوان منتظران ظهور امام زمان (عج) انتظار را تمرین کنیم و ببینیم در مسیر انتظار چه می کنیم و چه باید بکنیم و آیا برای تحقق آرمان شهری که در انتظارش هستیم نقشی را به عهده گرفته ایم یا نه.
وی در ادامه ضمن ارائه تحلیلی از سیستم اقتصادی و بانکی کشور شرایط بانک را خوب اعلام کرده و موفقیت های آن را حاصل تلاش یکایک همکاران در سراسر کشور دانست. 
تقی نتاج که در بین مدیران اعتباری استان ها سخن میگفت از افزایش سهم بازار بانک در سال جدید خبر داد و گفت: منابع سپرده گذاران در نزد ما امانتی است که در دست من و شما قرار گرفته و سپرده گذاران، سهامداران و اقتصاد ملی به گردن ما حق دارند و باید توجه داشته باشیم که در دریای متلاطم اقتصاد شناگر خوبی باشیم و تلاش نماییم که در اقتصاد ملی، بهره وری ایجاد کنیم. مدیرعامل بانک قوامین با اشاره به تدوین بودجه تحولی بانک و زحماتی که برای آن کشیده شده است گفت: اجرای بودجه تحولی باید هوشمندانه و صبورانه باشد و این دو مقوله هر دو حائز اهمیت هستند. هم اجرای هوشمندانه و هم اجرای صبورانه.
گفتنی است در این همایش برنامه های اجرایی طرح های اعتباری بانک به ویژه طرح آرامین برای مدیران اعتباری استان ها تشریح و مدیران نسبت به این طرح ها توجیه شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: