کد خبر: ۴۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
همزمان با اعیاد شعبانیه و روز جانباز، کارکنان بانک مهر اقتصاد به منظور بزرگداشت ایثارگران عرصه دفاع مقدس با حضور در آسایشگاه ثارالله(ع) با جانبازان سر افراز هشت سال جنگ تحمیلی دیدار کردند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد؛ رضا عسگری _ معاون سرمایه انسانی بانک _ در این دیدارضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ایام میلاد امام حسین(ع)،حضرت ابوالفظل(ع)و امام سجاد(ع)، از جانبازان به عنوان سرمایه هایی یاد کرد که جان بر کف نهادند و برای دفاع از ناموس ملت از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند و در حسرت شهادت بی تابی می کنند.
وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدر دانی از ایثارگران را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه استقامت در مسیر ایثارگری و جانبازی برشمرد و عنوان کرد: جانبازی مدال ارزشمندی است که خداوند این نعمت گرانبها را نصیب بندگان پاک و بی آلایش خود می کند. عسگری در ادامه خطاب به جانبازان حاضر در آسایشگاه ثارالله ابراز داشت: ملت قهرمان ایران آرامش و آسایش امروز خود را مدیون جانفشانی های دریادلانی چون شماست که تفسیر گر واقعی معنای ایثار هستید و در پیروی از اسطوره وفاداری و شجاعت حضرت ابالفضل العباس (ع)، آن قهرمان بی بدیل قیام کربلا، حماسه ای دیگری آفریدید.
گفتنی است در این دیدار که با هماهنگی پایگاه مقاومت بسیج علی بن علی بن موسی الرضا(ع) بانک مهر اقتصاد صورت گرفت، از کلیه جانبازان و پرسنل خدوم آسایشگاه ثارالله با اهدای گل و هدیه تقدیر به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: