کد خبر: ۴۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
علی اکبر رضاییان مدیر شعب استان سمنان، پس از ارزيابي عملکرد شعب تحت مديريت خود طي جلسه اي در ساختمان سرپرستي، ۵ شعبه برتر استان را معرفي نمود.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، رضاييان در اين خصوص گفت: اين شعب با توجه به شاخص هاي اعلام شده در حوزه هاي بازاريابي و مشتري مداري، رشد منابع، کنترل مصارف و اقدامات موثر براي کاهش مطالبات انتخاب شده اند.
وی افزود: با توجه به اهداف و سیاست های اعتباری تعيين شده براي سال ۹۵، شعب بلوار ۱۷ شهريور سمنان(کد ۴۴۰۹)، خيابان تهران شاهرود( کد ۴۴۰۵)، بلوار گرمسار (کد ۴۴۰۷)، شهميرزاد (کد ۴۴۰۸) و خيابان شهداء سمنان (كد ۴۴۰۳) ، در زمره شعب برتر استان مي باشند و جا دارد از زحمات كاركنان ساعي آنها تشكر و قدرداني نمايم.
رضاییان در بخش دیگری از سخنان خود، تبليغات محيطي گسترده طي دو مرحله در سال ۹۵، شرکت در کليه نشستهاي مرتبط با سيستم مالي و بانکي استان، حضور موثر در جلسات کميسيون هماهنگي بانكها و ارائه نقطه نظرات بانك و شركت و حمايت از ورزش و ورزشكاران در مسابقات و همايش ها را از جمله دلايل رشد منابع استان دانست و تداوم اين فعاليتها را با انگيزه اي افزونتر و برنامه ريزي منسجم تر در سال پيش رو از كليه همكاران خواستار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: