کد خبر: ۴۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
پانزدهمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه حافظ با حضور اعضای هیات مدیره،مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد و روسای شعب شرکت بیمه حافظ در روز 18 اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی طلاییه برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه حافظ، دکتر اسماعیلی، عضو ناظر مجلس در شورای عالی بیمه در مراسم سالگرد تاسیس بیمه حافظ گفت: نقش صنعت بیمه در کاهش خطرات و ریسک، نقش کلیدی است چون وقتی ریسک ها توسط صنعت بیمه به درستی شناسایی و پوشش داده شوند، سرمایه گذاران و صاحبان صنایع برای سرمایه گذاری و تولید تشویق می شوند.
عضو هیات رییسه کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: در دنیا، بیمه های عمر و زندگی حرف اول را می زنند اما صنعت بیمه در ایران در این بخش توسعه نیافته است و تا نقطه مطلوب فاصله بسیار داریم.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت صنعت بیمه در کشور اظهار داشت: حوادث رانندگی و تلفات جاده ای بار عظیمی از لحاظ اجتماعی و اقتصادی دارد. صنعت بیمه مستقیما با این مسئله روبرو است و بنظر می رسد بیمه ها باید در بخش فرهنگ سازی و اصلاح رفتارها ورود کنند زیرا نتیجه فرهنگ سازی سازی منجر به کاهش تلفات می شود و کاهش تلفات یعنی کاهش ریسک بیمه ها.
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بیمه ابراز امیدواری کرد با توجه به تشکیل شوراهای هماهنگیصنعت بیمه در استان ها، دبیر این شوراها بتوانند در کمیته بحران یا پدافند غیر عامل استان ها عضو شوند. وی همچنین بیان داشت: در جهت اعتلا و پیشرفت صنعت بیمه بایستی از نخبگان دانشگاهی بهره جست تا در کمترین زمان بیشترین بازدهی را داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: